Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز به همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم به استقبال رضایی رفته بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز جمعه در یادواره شهدای نفت کهگیلویه و بویراحمد در محل گلزار شهدای یاسوج سخنرانی می کند.

محسن رضایی ساعت ۲۰ روز جمعه در صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مردم استان سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح روز شنبه، محسن رضایی بعنوان رییس ستاد توانمندسازی محرومین کشور، از عملکرد گروه‌های جهادی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کند.

افتتاح مسجد حضرت زهرا (س) و برخی طرح‌های عمرانی گروه‌های جهادی در روستای باغچه اسلام آباد جلیل، حضور در مراسم تسهیل ازدواج جوانان و تحویل جهیزیه به زوج‌های جوان و بازدید از طرح‌های کارافرینی روستایی ستاد توانمندسازی محرومین کشور از جمله برنامه‌های  در روز شنبه  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر از عموم شرکت کنندگان تقاضا کرده است برای حضور در برنامه‌های یادشده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مجمع تشخیص مصلحت نظام کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار کنکور مجمع تشخیص مصلحت نظام کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند