Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روابط عمومی شورای نگهبان به یک خبرسازی درباره دیدار یکی از فقهای شورای نگهبان، واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، پیرو خبرسازی‌ برخی کانال‌های شبه خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نشست انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از فقهای محترم شورای نگهبان، روابط عمومی شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همان‌طور که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز اعلام کرده است، در سالروز تأسیس این مجموعه‌ی سازندگی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 23 آذرماه، طبق روال مألوفِ هر ساله که فرمانده محترم‌ این قرارگاه با بزرگان و علما دیدار می‌کند، نشست و جلسه‌ای با آیت‌الله سید احمد خاتمی برگزار و صرفاّ به ارائه‌ گزارش از عملکرد این قرارگاه‌‌ پرداخته می‌شود.
لذا با تأکید بر اینکه در دیدار مذکور هیچ‌گونه مباحث انتخاباتی مطرح‌ نشده است، خبرسازی‌های صورت گرفته درباره دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از اساس تکذیب شده و از افکار عمومی و رسانه‌های رسمی درخواست می‌شود، اخبار صحیح مربوط به شورای نگهبان‌ را از وب سایت رسمی‌ این نهاد پیگیری کنند.
روابط عمومی شورای نگهبان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای نگهبان روابط عمومی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

در پایان این رقابت‌ها سعید احمدعباسی با ۸ گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 6091212

دیگر خبرها

  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید