Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اطلاعات رسیده، نامه دستگاه‌های نظارتی به فدراسیون فوتبال رسیده است که شنیده می‌شود ۱۰ نامزد ریاست و نواب رئیس رد صلاحیت شده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اطلاعات رسیده نامه دستگاه‌های نظارتی به فدراسیون فوتبال رسیده است که شنیده می‌شود ۱۰ نامزد ریاست و نواب رئیس فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که در قرارداد مارک ویلموتس نقش داشته اند؛ سر لیست این نامه هستند.

ساعتی پیش نیز فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای نوشت: کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال، بر اساس نقشه راه مقررات انتخاباتی، مرحله نخست بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال را در تاریخ یازدهم بهمن سال ۱۳۹۹ به اتمام رسانده است و صلاحیت تعداد ۸۱ نفر را اعلام کرده و تعداد ۱۰ نفر به دلیل نداشتن فرم تاییدیه رد صلاحیت شده اند. بدیهی است هرگونه اعتراض از سوی افراد رد صلاحیت شده از طریق کمیته استیناف انتخابات قابل رسیدگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس نهادهای نظارتی فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها