Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:59:15 GMT

9 انتصاب جدید در جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۶۱۵

9 انتصاب جدید در جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

خبرگزاری آریا- در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی علی رحمانیون به عنوان مشاوردبیرکل در امور مطالعات ورزشی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید.
آقای علی رحمانیون از جوانان مستعد واز کارشناسان مجرب و باسابقه در وزارت ورزش و جوانان به عنوان مشاور دبیرکل در امور مطالعات ورزشی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصکب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مدیران جوانی است که سابقه حضور و موثری در مرکز استعدادیابی ورزش کشور داشته و برخی فدراسیونهای ورزشی نیز از ایشان در مسند مشاور برخوردار هستند.

غلامرضا آسترکی به عنوان مشاور دبیرکل و عضو کمیسیون ورزشی و سلامت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب اقای غلامرضا آسترکی از قهرمانان بنام ورزش پارالمپیک ایران و جهان به عنوان مشاور دبیرکل و عضو کمیسیون ورزشی و سلامت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید. وی از مدیران ورزشی شهرداری منطقه 5 تهران بوده و در کارنامه ورزشی نامبرده افتخاراتی نظیر قهرمانی در رشته وزنه برداری پارالمپیک ایران‌آسیا و جهان و حتی مدالهای قهرمانی در پارالمپیک لندن و ریودوژانیرو برزیل دیدا می شود.

رضا فراهانی شیرین آبادی به عنوان مشاور دبیرکل و عضوکمیسیون ورزشی و سلامت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب آقای رضا فراهانی شیرین آبادی به عنوان مشاور دبیرکل و عضو کمیسیون ورزشی و سلامت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید. اقای فراهانی سابقه مدیرکلی روابط عمومی فدراسیون بوکس ایران و فعالیت در برخی نهادهای ورزشی را درکارنامه خود داشته و در سال 98 نیز جزو فهرست نهایی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران بوده اند.

ذکریا محمد دوست درگاهی به عنوان عضو کمیسیون مدیریت شهری و شوراهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب آقای ذکریا محمد دوست درگاهی به عنوان عضو کمیسبون مدیریت شهری و شوراهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید. وی از جمله مدیران کارآمد شهرداری تهران با سابقه فراوان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و نظارتی مناطق تهران محسوب می گردند.

سلمان معصومی به عنوان عضو کمیسیون مدیریت شهری و شوراهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری این حزب دکتر سلمان معصومی به عنوان عضو کمیسیون مدیریت شهری و شوراهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید. وی از نیروهای مستعدو نخبگان جوانی است که در بخشهای مختلف حوزه مدیریت شهری در شهرداری تهران مشغول به کار می باشد.

محمود مرادجوکاری به عنوان مشاور دبیرکل در امور پژوهشهای بانکی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب آقای محمود مرادجوکاری به عنوان مشاور دبیرکل ور امورپژوهشهای بانکی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید. وی در حال حاضر از مدیران لایق شعب بانک ملت در مناطق تهران می باشد.

حمیدرضا نعیما به عنوان مشاور دبیرکل و عضو کمیته صنعت و معدن جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب آقای حمیدرضا نعیما به عنوان مشاور دبیرکل و عضو کمیسیون صنعت و معدن جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید. وی در گذشته سوابقی چون مشاور مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان البرز و مشاور ریس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم (اقای اکبریان در دفتر ارتباطات مردمی ) را برعهده داشته و اکنون نیز از مدیران بازرسی گروه صنعتی خودروسازی سایپا می باشند.

مهدی جعفری به عنوان قائم مقام معاونت اموراستانهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
پس از پیشنهاد اقای فرهاد باقری معاون امور استانهای حزب و موافقت مقام عالی این تشکل فلذا در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب اقای مهدی جعفری به عنوان قائم مقام معاونت امور استانهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصکب گردید. نامبرده از فعالان حوزه سیاسی اجتماعی استان مازندران بوده و اکنون از مدیران جوان و کارآمد دانشگاه فرهنگیان در تهران می باشند.

بهنام ترابی به عنوان عضو کمیسیون ورزشی و سلامت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید
در حکمی از سوی محمدی نوری دبیرکل این حزب آقای بهنام ترابی از جوانان کارآمد حوزه ورزش به عنوان عضو کمیسیون ورزشی و سلامت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب گردید.
وی اکنون از جمله فعالان بخش خصوصی در حوزه کسب و کار ورزش و فروش تجهیزات ورزشی محسوب می گردد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمعیت جوانان انقلاب اسلامی عنوان عضو کمیسیون عضو کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد