Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@01:36:53 GMT

وقتی قدوس به فکر بازنشستگی افتاد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۸۱۲

وقتی قدوس به فکر بازنشستگی افتاد

هافبک ایرانی تیم برنتفورد عنوان کرد روزهای سختی را در دوران محرومیتش پشت سر گذاشته است.

به گزارش مشرق و به نقل از کانال فوتبال سوئد، سامان قدوس دوران سختی را در یک سال گذشته سپری کرد و انتقال نافرجام او به تیم اوئسکا اسپانیا باعث شکایت این تیم و محرومیت قدوس شد و این بازیکن چندین ماه نتوانست بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنتفورد در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ دسته یک انگلیس به ۵ برد و یک تساوی رسیده است و در رده سوم قرار دارد و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر محسوب می شود.  هر چند قدوس ابتدا نیمکت نشین بود ولی درخشش در بازی‌های اخیر با زدن گل و ثبت پاس گل باعث شد او به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شود.

سامان قدوس درباره شرایط خود گفت: هنوز واقعاً در فرم عالی نیستم اما من کم کم در حال بهتر شدن هستم و تمرینات خوب و منظمی دارم. فکر می کنم دلیل این کم کم بهتر شدن این است که من شروع به بازیابی ریتم فوتبال و تمرین کردم. واضح است که  محرومیت صدمه بدی به من وارد کرده است. پس از آن شیوع کرونا باعث شد رقابت های فوتبال برگزار نشوند. همه این ها باعث شد از شرایط بازی دور باشم. از حضور در برنتفورد خیلی خوشحال هستم و کاملا اینجا راحتم و فکر می کنم باشگاه خیلی به من کمک کرده تا بهتر شوم.

بیشتر بخوانید:

برد ۷ گله برنتفورد با قدوس

بازیکن ایرانی درباره محرومیت خود نیز گفت: مشخص است که سخت بود، یکی از سخت ترین مواردی است که من تجربه کرده ام. همه چیز بسیار منفی بود. این اتفاق روی خواب من تأثیر گذاشت. من همیشه استرس داشتم و فکر می کردم که چه اتفاقی خواهد افتاد. این دوره ای بود که فقط برای جلوگیری از استرس به فکر ترک فوتبال افتادم اما آیا از نظر شرایط ذهنی قوی تر شدم؟ بله! آیا من فوتبالیست بهتری شدم؟ فکر می کنم همینطور است. روزی سه بار تمرین می کردم. من در شرایط عالی قرار داشتم زیرا از نظر ذهنی به خودم گفتم که یک دوره چهار ماهه اضافی برای تمرین و بهتر شدن دارم.

او در پایان گفت: چنین اتفاقی نباید برای یک فوتبالیست رخ دهد و اصلا دوست ندارم درباره آن صحبت کنم و شاید یک روز یک کتاب درباره این مضوع نوشتم. اکنون تمام تمرکز من روی موفقیت تیم و بهتر شدن خودم است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی سامان قدوس برنتفورد بازنشستگی بهتر شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!

‏علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی نوشت:

« در هفته گذشته دیدیم هرچه به دور دوم انتخابات نزدیک‌تر‌ می‌شویم، کثافت‌کاری‌ها، دروغ‌ها و تهمت‌های بازندگان دور اول انتخابات بیشتر شده است.

‏ما خودمان را ملزم به رعایت فرمایشات رهبر انقلاب می‌دانیم اما چنانچه بخواهند به رای مردم توهین کرده یا آن را نادیده گرفته و رقابت انتخاباتی سالم و پر نشاط را به حاشیه بکشانند، متناسب با میزان بی‌اخلاقی‌شان سیلی جانانه خواهند خورد.

‏البته که آن‌ها بهتر می‌دانند بنده اهل تهدید پوچ نیستم! »

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند