Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:26:30 GMT

دینامو برای محرمی بازیکن جانشین می‌خرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۵۹۳

دینامو برای محرمی بازیکن جانشین می‌خرد

باشگاه دیناموزاگرب کرواسی پس از مصدومیت صادق محرمی، به دنبال جانشین برای مدافع ایرانی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب هفته گذشته و در دیدار مقابل هایدوک ئچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی پایش پیدا کرد و و حداقل برای دو ماه از میادین دور خواهد بود. البته محرمی اعلام کرده بود روند درمانی او ممکن است 4 تا 7 هفته طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه سایت «sportske» کرواسی خبر داد باشگاه دیناموزاگرب به دنبال جذب جانشینی موقت برای محرمی است تا او به میادین برگردد. گزینه زوران مامیچ برای تقویت خط دفاعش آیو پینتو است که در این فصل به صورت قرضی برای ریوآوه پرتغال بازی می کند. دینامو می خواهد این مدافع راست را به مدت 6 ماه به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا خلا نبود محرمی در زمان مصدومیتش را پرکند.


البته سایت «نِت» کرواسی معتقد است گزینه مدنظر دینامو، از اسپورتینگ می آید. این وب سایت در این خصوص نوشت: «این روزها گمانه زنی درباره احتمال انتقال مدافع جدید به تیم دینامو وجود دارد. زوران مامیچ سرمربی تیم پس از مصدومیت شدید صادق محرمی مدافع اصلی خود بدون گزینه ماند و استوجانوویچ هم وضعیت خوبی ندارد. بنابراین در پست دفاع راست او نیاز به یک بازیکن با کیفیت داشت. اکنون به نظر می‌رسد که این بازیکن پیدا شده است. به گزارش رسانه‌های پرتغال، دینامو برای انتقال استفان ریستوفسکی از اسپورتینگ لیسبون به توافق رسیده است.»

 


به نوشته این سایت، ریستوفسکی یکی از بهترین بازیکنان نسل قهرمان تیم رایکا کرواسی بود که در سال ۲۰۱۷ با این تیم به عنوان قهرمانی رسید. او همان سال به اسپورتینگ لیسبون رفت و تا این فصل بازیکن اصلی بود اما با آمدن مربی جدید، این بازیکن مقدونیه ای از ترکیب دور شد و حتی یک بار هم بازی نکرد.


به هر حال باید منتظر ماند و دید از میان دو گزینه ای که رسانه های کرواسی اعلام کرده اند، در نهایت کدام بازیکن به جمع یاران دینامو اضافه خواهد شد. محرمی در سال 2018 از پرسپولیس راهی دیناموزاگرب شد. او در این مدت برای تیم کروات 49 بازی انجام داده است.

کرواسی دینامو زاگرب صادق محرمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی دینامو زاگرب صادق محرمی صادق محرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟