Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خمیر، میر هاشم خواستار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری بندر خمیر برگزار شد، با بیان اینکه ۴۹ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان خمیر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بربیش از 194 میلیارد تومان در بخش‌های شهری و روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح آبشیرین کن سیمان هرمزگان ، احداث  ۱۱ کیلومتر باند دوم جاده کهورستان _لار ،یک ککیلومتر جاده کمربندی خمیر ، ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در دهستان کهورستان از طرح‌های شاخص که با حضور استاندار محترم و نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستانی در ایام  الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان خمیر با بیان اینکه پروژه های افتتاحی در دو بخش شهری و روستایی انجام می گیرد اعلام کرد  : در بخش رویدر بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از جمله آب رسانی ، راه ، سد ملاتی و در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در حوزه های کشاورزی افتتاح خواهد شد.

میر هاشم خواستار خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل اعتباری بالغ بر 70 میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان ، آب و فاضلاب ۴۹ میلیارد  ۷۵۰ میلیون تومان، حمایتی و مددجویی و اشتغال ۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان ، انرژی و آب و برق 269میلیون 600هزار تومان است .

وی ادامه داد: در حوزه آموزش ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بهداشت و درمان ۱.۵ میلیارد تومان، کشاورزی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، ورزشی ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان ، مخابرات ۴۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است .
  
این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در حوزه شهرستان  بندر خمیر در ایام الله دهه فجر با همراهی و مشارکت  دیگر دستگاه های اجرایی در سطح شهر و روستا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر خمیر فرماندار دهه فجر پروژه های عمرانی و توسعه ای میلیارد تومان میلیون تومان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان

آفتاب‌‌نیوز :

کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است.

با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک می‌توانند به راحتی از اسکله‌ها در مسیر جزیره آشوراده تردد داشته باشند.

خلیج گرگان در خاک ایران واقع و از غرب به شرق کشیده شده‌است و درازای آن تقریباً ۶۰ کیلومتر و حداکثر پهنای آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر و وسعت خلیج حدود ۴۰۰۰ هکتار است.

خلیج گرگان کم‌عمق است به‌طوری‌که با در نظر گرفتن بالاآمدگی آب، حداکثر عمق آن به ۴ متر می‌رسد و از غرب به شرق تا حوالی ضلع جنوبی آشوراده به عمق آب افزوده می‌شود.

این خلیج دو بندر دارد، بندر ترکمن در ساحل شرقی که در مداخل خلیج و در کنار آن قرار دارد و بندر گز نیز در ساحل جنوبی واقع شده‌است.

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت