Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، آیین انعقاد قراردادهای مشارکتی و روبنایی شهر جدید پردیس با ارزش 6020 میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره، معاون مسکن و شهرسازی، مدیر سرمایه‌گذاری، مدیر روبنایی شرکت عمران و شرکای این شرکت در اجرای بسته‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری حضور داشتند و قراردادهای 6 شرکت امیرساوالان، ارتباطی فام، سازه کاران ایلام، کیادژ پرشین، صمیم ساخت گیلان، رکن اسکان بین الملل و صدر آزما بنا به مدیران عامل تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در قالب این قراردادهای مشارکتی، 32 مجموعه تجاری به مساحت 30000 متر مربع به ارزش 377 میلیارد تومان، 20 مدرسه با 80 کلاس به ارزش 125 میلیارد تومان، 5 بوستان با 10 هکتار فضای سبز به ارزش 50 میلیارد تومان، 4 مسجد به ارزش 30 میلیارد تومان، 1 درمانگاه به ارزش 10 میلیارد تومان و 2 مجموعه فرهنگی به ارزش 10 میلیارد تومان ظرف حداکثر 24 ماه ساخته خواهد شد. این بسته‌ها تنها مختص به فازهای مسکن مهر نیست بلکه هم‌زمان علاوه بر فازهای مختلف 5، 8، 9 و 11، در فازهای غیر مهر نیز تعدادی از خدمات ایجاد خواهد شد.

 سید مهدی  هدایت مدیرعامل شرکت عمران ضمن تبریک روز مادر و دهه فجر، پردیس را شهری خواند که با سرعت زیادی در حال ایجاد خدمات مورد نیاز زندگی است و به موازات تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، تمام سرانه‌های مختلف آموزشی، مدهبی، درمانی، تجاری، انتظامی، فضای سبز، فرهنگی و ... نیز در حال افزایش است و هیچ بخشی از مناطق مسکن مهر بدون خدمات لازمه زندگی تحویل نخواهد بود.

 هدایت انتخاب شرکای شرکت عمران را بر اساس فراخوان‌های برگزار شده در سال جاری دانست و گفت شرکت‌های منتخب، همگی از شرکت‌های معتبر و خوشنام می‌باشند و اغلب آن‌ها در گذشته نیز پروژه‌هایی در پردیس داشته و امتحان خود را پس داده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.
انصاری افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.
وی درباره پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده ضمن ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

 

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان