Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عدالت، عقلانیت و معنویت از مولفه‌های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدارضا پورذهبی در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور که به مناسبت روز زن برگزار شد، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر قرار داریم و بسیار امیدواریم که خداوند متعال با نورانیت حضرت زهرا این مشکلات اعم از اقتصادی و بیماری کرونا را از سر جهانیان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند مولفه در پیروزی و استمرار انقلاب ما بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم همه ما آنها را مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان، حرکت بر اساس عدالت، عقلانیت و معنویت را از مولفه‌های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: اگر همه کارها را براساس این سه محور انجام دهیم در مسیر اهداف و ارزش های والای انقلاب حرکت کرده ایم.

وی عدالت محور بودن را یکی از مهمترین شاخصه های کارکنان در نظام اسلامی و به ویژه نهادهای فرهنگی همچون مرکز بزرگ اسلامی دانست و گفت: با افکار شخصی، گروهی و قبیله‌ای نمی توان سازمان را پیش برد چنین افکاری مانعی سد راه رسیدن به اهداف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: عقلانیت مسئله و مولفه بسیار مهمی است باید کارها براساس تعلق، تفکر و بدون شتاب زدگی جلو برود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: خدا را شاکر هستیم که در طول پنج ماه حضورم در کردستان همواره سعی کرده‌ایم بر اساس عقلانیت حرکت کنیم و در همین راستا اصل مهم مشورت، نظرسنجی و نشست های همفکری با موثرین را به عنوان یکی از ملاک های تصمیم گیری درست مد نظر قرار داده ایم.

وی بیان کرد: همه کارها باید براساس عقلانیت باشد هوای نفس، شتابزدگی و لجاجت کارها را پیش نمی برد و مانع رسیدن انسان به اهداف می شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، با بیان اینکه احترام و تکریم ارباب رجوع از مولفه های مهمی است که همواره به آن تاکید کرده ایم، گفت: هرآنچه را که از رفتار دیگران موجب اذیت و آزار شما می شود نسبت به دیگران روا ندارید.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: اگر نمی توانیم رفتار منکر دیگران را تغییر دهیم سعی کنیم حداقل خودمان چنین رفتاری نداشته باشیم هرکس باید امر به معروف و نهی از منکر را از خودش شروع کند.

وی یادآور شد: معنویت از دیگر مولفه‌های مهم در پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی است که البته در بانوان ما به وضوح دیده می‌شود و الگوهای بی‌نظیر در این زمینه همچون حضرت زهرا(س) را که نمونه ندارد در جامعه اسلامی خودمان داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنان استانی اجتماعی نماینده ولی فقیه در کردستان مولفه های مهم مولفه های مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل