Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندی رابرتسون در پی شکست لیورپول مقابل برایتون گفته بود که تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور ندارد ولی فودن با او مخالف است. 

فیل فودن می گوید منچسترسیتی به خوبی از وجود تهدیدی به نام لیورپول در کورس قهرمانی لیگ برتر مطلع است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، سیتی که در حال حاضر با اختلافی ۷ امتیازی نسبت به لیورپول صدرنشین لیگ است، می تواند با کسب پیروزی برابر این تیم اختلاف را به عدد ۱۰ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فودن که به خوبی از سرنوشت ساز بودن این مسابقه مطلع است می گوید اگر لیورپول با برنده شدن در بازی پیش رو اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش بدهد، همه چیز تغییر خواهد کرد.

در ابتدای کار ما جایگاه خوبی نداشتیم و همه می گفتند که خیلی امتیاز از دست داده ایم و دیگر جزو مدعیان نیستیم ولی ما با همدلی به صدر رسیدیم؛ بنابراین همه چیز می تواند تغییر کند. ما نمی خواهیم خیلی به آینده دور نگاه کنیم و تمرکز ما تنها باید معطوف به بازی بعدی باشد. امتیاز از دست دادن خیلی آسان است. در این فصل چیزی به اسم مزیت میزبانی وجود ندارد و در کل سال عجیبی را پشت سر می گذاریم. لیورپول تیم بزرگی است که بازیکنان بزرگی هم در اختیار دارد. می دانیم که آن ها می توانند در یک بازه نتایج خوب زیادی کسب کنند. بازی مهیجی در پیش است. در سال های اخیر دیدیم که لیورپول چقدر قوی است و من هنوز آن ها را یک خطر می دانم؛ منچستریونایتد نیز خوب بازی می کند. ولی ما فقط باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. 

اخبار داغ 

پشت پرده لو رفتن مبلغ قرارداد وریا غفوری | تسویه حساب شخصی یا دعوای درون خانوادگی؟! سوال انتقادی و تند خبرنگار و پاسخ جالب جمشیدی | زندگی آن قدری که فکر می کنید برایم با ارزش نیست بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد سرخیو راموس جراحی شد؛ کاپیتان رئال مادرید احتمالا دو ماه دور از میادین غیبت نيمار در تمرینات پاری سن ژرمن به فاصله 10 روز تا بازی با بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند