Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت یک بامداد جمعه 24 بهمن، صدای برخورد جسمی سنگین با زمین ساکنان یک کوچه در منطقه عوارضی کرج را هراسان به خیابان کشاند. با حضور در محل آنها با جسد خونین مرد جوانی رو به رو شدند که مقابل یک ساختمان 18 طبقه افتاده بود. وی که آرش نام داشت ساکن طبقه 13 همان ساختمان بود. وقتی مأموران وارد خانه شدند، دریافتند مرد جوانی نیز در خانه به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، گزارش این دو مرگ به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد و بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

خودکشی پس از قتل

در ادامه بررسی‌ها همسر آرش که در زمان جنایت حضور داشت، مدعی شد شوهرش با مقتول به‌نام یاشار درگیر شده و بعد از به قتل رساندن یاشار، خود را از پنجره به بیرون انداخته است.اجساد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی از همسر و پسر متهم در این باره ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با شاهد جنایت

چرا شوهرت دست به قتل زد؟

یاشار فامیل دور ما بود حدود 5 ماه قبل آرش در دو نوبت به یاشار پول قرض داد. یکبار 50 میلیون تومان و یکبار 150 میلیون تومان، قرار بود یاشار با این پول کار کند و بعد از مدتی پول را برگرداند اما این اتفاق نیفتاد. از طرفی به‌خاطر کرونا، شوهرم که بنکدار بود با مشکل مالی روبه‌رو شد و چندین بار از یاشار خواست تا بدهی اش را تسویه کند.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟

یاشار حدود ساعت 9 شب بود که به خانه‌مان آمد. من در اتاق پسر 13 ساله‌ام بودم که ناگهان صدای دعوای شوهرم و یاشار را شنیدم. وقتی بیرون آمدم متوجه شدم شوهرم گوشی یاشار را شکسته، سعی کردم آنها را آرام کنم اما ناگهان همسرم به آشپزخانه رفت و چاقویی از آنجا برداشت و به یاشار حمله کرد. آنقدر این اتفاق سریع رخ داد که فرصت عکس‌العمل نداشتم و یاشار خونین روی زمین افتاده بود.

همسرت چرا خودش را از پنجره پرت کرد؟

آرش یک قرص سیانور خورد و بعد با چاقو به سمت ما آمد. ترسیده بودم، با پسرم به اتاق رفتیم و در را قفل کردم، بعد از لحظاتی هم صدای مهیبی به گوش رسید، از اتاق که بیرون آمدم متوجه باز بودن در بالکن شدم و دیدم آرش خودش را به پایین انداخته است.

سیانور برای چی داخل خانه‌تان بود؟

شوهرم بنکدار بود و برای موش‌های انبار محل کارش سیانور تهیه کرده بود. از طرفی آرش ترس از زلزله داشت و مدام می‌ترسید که زلزله بیاید و زیر آوار حبس شویم. به همین دلیل مقداری سیانور به خانه آورده بود که اگر زلزله آمد و زیر آوار ماندیم سیانور بخوریم که مرگ سختی نداشته باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد قتل خودکشی قتل قتل قتل اخبار حوادث ایران خودکشی قتل مرد قتل فامیل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا کرونا ویروس تجاوز مرد مادر دختر بازیگر سینما و تلویزیون ایران زن عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری