Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: اتباع خارجی دارای حساب‌های بانکی جهت اخذ کد شهاب در مهلت تعیین شده از سوی بانک مرکزی به شعب بانک‌ها مراجعه نمایند.

خبرگزاری میزان- مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور پیرو فرصت اعلام شده از سوی بانک مرکزی جهت اخذ کد شهاب برای اتباع خارجی اعلام کرد: مسدود شدن کارت‌های بانکی نه تنها کلیه صاحبان حساب‌های بانکی اتباع خارجی بلکه اتباع ایرانی را نیز شامل می‌شود که حسب درخواست‌های مطرح شده و پیگیری‌های به عمل آمده با بانک مرکزی و متولیان آن، جهت آن‌دسته از مشتریانی که پیش‌تر موفق به ارائه مدارک هویتی نشده‌اند، فرصتی بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی به صورت محدود برای کلیه دارندگان حساب‌های بانکی تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برنامه زمان بندی ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مشخص شد

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی تاکید کرد: این مهلت زمانی تمدید نخواهد شد، بنابراین جهت جلوگیری از مسدود شدن کارت‌های بانکی، کلیه اتباع افغانستانی دارنده حساب بانکی فاقد کد شهاب نیز می‌توانند تا تاریخ اعلامی از سوی بانک مرکزی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هرچه سریع‌تر جهت تکمیل یا تصحیح اطلاعات حساب خود و اخذ کد شهاب به بانک‌های عامل مراجعه نمایند، تا ضمن بهره مندی از کد شهاب با خیالی آسوده به امور مربوطه بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کشور اتباع خارجی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور اتباع خارجی اتباع خارجی اخذ کد شهاب بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • کارگران رکن تولید هستند
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟