Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده گفت: به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی قائم‌شهر و با استعانت از عنایات الهی و الطاف حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) ۲۵۵ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال در راستای محرومیت‌زدایی این شهرستان هزینه کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفت: خادمیاران دوازده کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر، به مناسبت فرارسیدن ماه رجب المرجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) ، کمک هایی به ارزش ۲۵۵ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال را به نام مبارک امام رئوف حضرت رضا (علیه السلام) ، به محرومان و نیازمندان اهداء کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود: تهیه و توزیع ۷۳ سبد معیشتی ، 21 بسته گوشت گوسفند، آش، حلوا و دارو بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار، اهدای کمک هزینه خرید تبلت برای دانش آموز خانواده نیازمند، اهدای کمک نقدی به ایتام و خانواده های مستمند، تهیه و اهدای لوازم ضروری زندگی مانند تشک و بالشت و ... به زوج جوان کم توان، انجام امورات فرد از کار افتاده و پیگیری درمان دندان و لثه محرومان ، از جمله ی این کمک ها بوده است .

وی از برگزاری روضه ی خانگی با عنوان طرح «تولی» در منزل شهید و خادمیار خبر داد و اظهار کرد: جشن ولادت امام محمدباقر (ع) و حلول ماه رجب نیز به همت خادمیاران رضوی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 فاضل زاده یادآورشد: کانون های محله ای خدمت رضوی کوتنا، شهدای جوجاده و بالالموک و مسجدالرسول(ص) و چشمه سر و مطهری محله، شهید چمران چمرانده، سردار دل ها ارطه، چمازکتی، شهرودکلا، استرآباد و حوزه ی علمیه خواهران در انجام این خدمات خداپسندانه مشارکت داشتند .

 

وی با بیان اینکه در راستای چهارشنبه های امام رضایی، عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت فاتحه به روح ملکوتی این مردان خدایی در دستور کار خادمیاران رضوی قائم‌شهر قرار دارد، ادامه داد: برگزاری جلسه ی توجیهی و آموزش ورود به سامانه ی خادمیاری برای ثبت اطلاعات خادمیاران نیز با هدف ساماندهی خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) مورد توجه است.

 

فاضل زاده با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و اهمیت پرهیز از سفر غیر ضرور، خادمیاران می توانند آزمون حرم شناسی در هر ساعت از شبانه روز از طریق سامانه خادمیاری آستان قدس بدهند، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه جدید آستان قدس هر خادمیار می تواند به تعداد سهمیه سالانه خود وبا توجه به ظرفیت حرم مطهر، کشیک حرم در بخش های ویلچر، کتب انوار و انتظامات حریم رضوی ویژه خواهران رزرو کند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساماندهی خادمیاران سبد معیشتی شیفت حرم چهارشنبه های امام رضایی روضه خانگی ماه رجب کرونا فاضل زاده خدمت رضوی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدید کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

بیشتر بخوانید
وحیدی: توجه ویژه به مسایل امنیت داخلی یکی از مهمترین وظایف وزارت کشور است

متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از 8 هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استانهای تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنجگانه مرکزی، کهریزک، فشافویه، قلعه نو، خاوران، محدوده فرودگاهی حضرت مام(ره) و منطقه ویژه اقتصادی ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفته بود این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228587 برچسب‌ها تهران

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد