Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل کمیته امداد همدان با بیان اینکه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اصلی‌ترین سیاست کمیته امداد است گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۵۷۴ زن سرپرست خانوار پرداخت‌شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   همدان، پیمان ترکمانه ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از تلاش برای بهبود معیشت زنان سرپرست خانوار با افزایش 30 درصدی طرح‌های اشتغال در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: 55 درصد خانواده‌های تحت حمایت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که توانمندسازی آنان اصلی‌ترین سیاست کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 49 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 1574 زن سرپرست خانوار پرداخت‌شده است گفت: در حال حاضر 55 درصد از خانواده‌های تحت حمایت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که شامل 32000 خانواده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد همدان توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را از اهداف مهم کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: افزایش اعتمادبه‌نفس بانوان تحت حمایت، کمک به ارتقاء سطح زندگی آنان با رعایت کرامت زنان سرپرست خانوار و ایجاد زمینه شکوفایی استعدادهای مددجویان ازجمله سیاست‌هایی است که در فرآیند توانمندسازی موردتوجه قرار دارد.

وی عنوان کرد: در راستای خوداتکایی، بهبود وضعیت معیشتی و گره‌گشایی از مشکلات اساسی زنان سرپرست خانوار، پرداخت تسهیلات اشتغال و ایجاد مشاغل متناسب برای بانوان در 9 ماهه امسال با 30 درصد رشد همراه بوده است.

ترکمانه افزود: این روند تا پایان امسال با کمک شبکه بانکی و سایر مراجع ذی‌ربط در استان ادامه خواهد داشت و امیدواریم با افزایش قابل‌ملاحظه‌ای همراه باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در خبرگزاری تسنیم حضور یافت 1300 تبلت در بین دانش‌آموزن تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان توزیع می‌شود اعطای تسهیلات ویژه کمیته امداد به کارفرمایان برای به‌کارگیری مددجویان ‌امداد

وی با تأکید براینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی یکی از شیوه‌های مهم توانمندسازی در حوزه خانواده و زنان است مطرح کرد: پرداخت تسهیلات در فرهنگ ایجاد اشتغال کمیته امداد معادل ایجاد اشتغال نبوده و تنها یکی از مراحل هفتگانه ایجاد شغل به شمار می‌رود به‌گونه‌ای که استعدادسنجی، مشاوره شغلی و آموزش رایگان قبل از پرداخت تسهیلات و هدایت شغلی، راهبری شغلی، نظارت بر طرح‌های اشتغال، و بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان پس از پرداخت تسهیلات چرخه توانمندسازی را کامل می‌کند، ضمن اینکه این فرآیند کامل‌ترین روش برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور است.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار پرداخت تسهیلات تسهیلات اشتغال ایجاد اشتغال کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • اشتغال حدود ۲۰۰ خانوار در قم به کار پرورش شتر
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار