Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@02:05:59 GMT

خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست آی ناین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۵۷۷

خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست آی ناین

یکی از راه های انتقال ویروس کرونا دست های آلوده است. دست هایی که ممکن است در اماکن عمومی مانند اتوبوس، تاکسی، آسانسور و... آلوده شده باشند و با لمس دهان، بینی و چشم این ویروس را وارد بدن کنند. دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست از این موضوع جلوگیری می کند.

جالب است بدانید در بسیاری از مواقع بدون آنکه حواستان باشد دست هایتان صورت را لمس می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت ضد عفونی دست ها پس از ورود به هر مکانی از الزامات این روزهاست.

دستگاه ضدعفونی کننده دست آی ناین از نوع اتوماتیک محصولی است که شاید در بسیاری از ادارات و فروشگاه ها توجه شما را به خود جلب کرده باشد. این محصولات دارای سنسور چشمی بوده که به محض قرار گرفتن دست ها زیر آن محلول یا ماده ضد عفونی کننده را روی دست اسپری می کند.


تولید کننده دستگاه ضد عفونی کننده دست

آی ناین یکی از قوی ترین و شناخته شده ترین تولید کننده های دستگاه ضد عفونی کننده دست بوده و از شروع کرونا اقدام به ساخت و عرضه این محصولات نموده است. این محصولات در سه نوع دستگاه دیواری ، ایستاده و رومیزی عرضه شده اند که هر سه مدل توسط این مجموعه تولید شده اند. همچنین مدل i9-spc نیز امکان درج طرح تبلیغاتی مورد نظر چه به سفارش شما و چه طراحی اختصاصی توسط تیم طراحان این مجموعه قابل عرضه است ( نمونه تصویر زیر ).

چرا خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست از آی ناین را توصیه می کنیم ؟

شاید بگویید عرضه کننده های بسیاری از این محصولات در بازار ایران وجود دارد که هرکدام محصولی با قیمت کمتر یا بیشتر به مشتریان ارائه می کنند اما علیرغم ظاهر و عملکرد نسبتاً ساده این محصولات، کیفیت در آن بسیار مهم است. مشکلات رایجی که برای تجهیزات ضد عفونی کننده دست پدید می آید به شرح زیر است :

سنسور دستگاه کار نکرده و یا بلافاصله پس از اتصال به برق به شکل دائم کار می کند. فاصله دست از سنسور باید خیلی کم باشد تا فعال شود. فاصله دست از سنسور به قدری زیاد است که حتی با رد شدن از کنار آن نیز به اشتباه فعال می شود. مخزن دستگاه نشتی دارد. پر کردن مخزن به سختی صورت می گیرد. مدت زمان پاشش محلول ضد عفونی کننده کم یا زیاد است. شکستگی قسمت های بی کیفیت نشتی یا چکه محلول از نازل یا کناره های دستگاه زنگ زدگی قسمت های مختلف

همانطور که در بالا مشاهده می کنید. مشکلاتی که ممکن است یک دستگاه ضد عفونی کننده دارا باشد بسیار زیاد بوده و متاسفانه بسیاری از محصولات عرضه شده در بازار ایران این مشکلات را دارا می باشند. خرید از آی ناین این اطمینان را به شما می دهد که محصولی که خریداری کرده اید پیش از این توسط صد ها نفر خریداری شده و امتحان خود را پس داده است. همچنین گارانتی محصول نیز خود مهر تایید این مجموعه روی محصول فروخته شده است.

مشخصات دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست آی ناین :

این دستگاه دارای یک بدنه با طرح های گوناگون (بسته به سلیقه مشتری) بوده، دارای یک مخزن با حجم مختلف، برد الکتریکی جهت کنترل فرآیند پاشش، سنسور، نازل، تیوب انتقال ماده ضد عفونی کننده و یک پمپ است.

مهم ترین ویژگی دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک، کیفیت سنسور و حجم مخزن است. این دو ویژگی در کنار هم طول عمر دستگاه و کاربری راحت آن را ضمانت می کند.

برخی از انواع پرفروش ترین دستگاه های اتوماتیک دست (چشمی) آی ناین را با اولویت کیفیت و مقدار فروش در زیر به همراه قیمت مشاهده می کنید.

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-06 : بدون شک بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست عرضه شده توسط مجموعه آی ناین این محصول است. کیفیت ساخت اجزاء داخلی آن به قدری بالا و طراحی آن منحصر به فرد است که درصد نارضایتی و مرجوعی کالا توسط مشتریان بسیار بسیار پایین است. مخزن : 5 لیتر رنگ بندی : سفید، مشکی و طلایی قیمت : 1/790/000 تومان

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-12 : یکی دیگر از محصولات پر طرفدار مجموعه آی ناین بوده که روی آن به شکل پیش فرض سطل زباله، جای دستمال کاغذی نیز نصب شده است. مخزن : 3 لیتر رنگ بندی : چند رنگ ( سبز، زرد، سفید، آبی، قرمز، مشکی ) قیمت : 2/700/000 تومان

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی i9-01 : اگرچه این مدل را نمی توان در دسته محصولات اتوماتیک قرار داد چراکه عملکرد آن به شکل پدالی است اما از نظر کارایی و کیفیت ما را بر آن داشته است که در این لیست نیز قرار داده شود. همچنین این محصول از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است. مخزن : 2 لیتر رنگ بندی : خاکستری، سفید و طلایی قیمت : 925/000 تومان

دستگاه ضد عفونی کننده i9-17 : این محصول دارای طراحی منحصر به فرد و زیبا و در رنگ بندی مختلف عرضه شده است. از مهم ترین ویژگی های این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع و سینی زیر نازل ضد عفونی کننده است. مخزن : 5 لیتر رنگ بندی : سبز، زرد، سفید، آبی، قرمز، مشکی، خاکستری، صورتی، طلایی قیمت : 1/500/000 تومان دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-13 : این محصول به دلیل ظاهر زیبا، رنگ خاص و طراحی دو رنگ ( صورتی، سفید ) طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. حجم مخزن : 3 لیتر رنگ بندی : سفید

لازم به ذکر است آی ناین عرضه کننده بیش از 20 نوع تنوع دستگاه های ضد عفونی کننده دست بوده و همه آن ها را می توانید در سایت این مجموعه دیده و اقدام به خرید نمایید. موارد فوق تنها بخشی از پرفروش ترین های این محصولات بود که به عرض شما رسانده شد. جهت خرید محصولات فوق توصیه می کنیم از سایت این مجموعه دیدن فرموده و یا با مجموعه بزرگ آی ناین تماس بگیرید.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 021-45537

لینک کوتاه: asriran.com/003EaT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک دست عرضه شده دست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان