Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: طرح نظام مراقبتی از دانش آموزان با رعایت موازین روانشناسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند با حضور مسئولین برگزار شد.

لازم به ذکر است، این نشست با حضور حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، تقی‌زاده، دادستان دماوند، پورفتحی، رئیس آموزش و پرورش دماوند و جمعی از مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی  امام جمعه شهرستان دماوند در این جلسه گفت: اصل اجرای طرح نماد، پیشگیری از معضلات آینده بوده و اجرای این طرح ضرورت دارد؛ البته این طرح در گذشته به طرق مختلف انجام شده، اما نظام مند نبوده است.
وی تاکید کرد: طرح نظام مراقبتی از دانش آموزان باید پدرانه، دلسوزانه، با حفظ آبرو، به صورت غیر مستقیم و با رعایت موازین روانشناسی انجام شود.
فتاح دماوندی با توصیه و تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی اظهار داشت:‌باید بهداشت را رعایت کرده تا به درمان نرسیم؛ تقویت باورهای دینی و تحکیم بنیان خانواده حجم ورودی طرح نماد را کاهش داده و باید سبک زندگی اسلامی را به اولیا و مربیان آموزش دهیم.
امام جمعه دماوند در پایان از معلمان خواست، تا رفتارشان با دانش آموزان باید همچون رفتار پدر و مادر باشد.
 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: فتاح دماوندی امام جمعه دماوند شورای آموزش و پرورش سبک زندگی اسلامی شهرستان دماوند دانش آموزان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند