Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:41:11 GMT

معرفی برترین‌های رویداد استارتاپی کارآفرین شو

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۵۸۸۸

معرفی برترین‌های رویداد استارتاپی کارآفرین شو

ایسنا/سمنان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: رویداد کارآفرین شو با معرفی برترین‌ها امروز ۲۹ بهمن با معرفی بهترین ها خاتمه یافت.

علیرضا خدابنده، با اشاره برپایی رویداد استارتانی «کارآفرین شو» در استان سمنان اظهار کرد: ۱۲۰ ایده از دانشجویان به دبیرخانه این رویداد استارتانی راه یافت که بعد از تائید نهایی، هشت ایده توسط هیئت ‌داوران به مرحله نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خاطرنشان کرد: پس از راه‌یابی ۱۲۰ ایده به دبیرخانه رویداد و بررسی توسط پارک علم و فناوری، ۳۵ ایده مورد تائید و بعد از تائید نهایی هشت ایده مورد داوری قرارگرفته و به مرحله نهایی و اختتامیه راه یافتند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: به تعداد ۳۵ ایده که در مرحله اول از سوی دبیرخانه رویداد انتخاب شدند، هدیه نقدی اعطا  شد.

خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه تعداد هشت تیم که توسط هیئت‌داوران به مرحله نهایی راه یافتند، تصریح کرد: این هشت تیم شامل پنج تیم برتر و سه تیم شایسته تقدیر نیز از هدایای ویژه‌ای برخوردار خواهند شد و از حمایت‌های کمیته امداد و پارک علم و فناوری بهره مند می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان سه محور کلیدی در بخش اقتصاد مقاومتی کمیته امداد را تأمین و حمایت در مقوله‌های معیشت، اشتغال و مسکن مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش سه راهبرد حوزه اشتغال کمیته امداد است.

خدابنده ، مردمی کردن، دانش‌بنیان استفاده از مزیت‌های بومی محلی است از دیگر راهبردهای اشتغال دانست و تصریح کرد: در بخش توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار با ۱۴ دستگاه و نهاد ازجمله پارک علم و فناوری معاونت رئیس‌جمهوری و دانشگاه همکاری دوسویه داریم.

وی با بیان اینکه این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد از همراهی دیگر نهادها با این رویداد علمی تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته امداد سمنان پارک علم و فناوری سمنان پارک علم و فناوری استان سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است