Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:07:26 GMT

۲۱ هزار ورق پارکت خارجی قاچاق در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۶۲۶۷

۲۱ هزار ورق پارکت خارجی قاچاق در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفری از شناسایی و کشف انبار نگهداری ورق‌های پارکت خارجی قاچاق در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی در حوزه مصالح ساختمانی بویژه پارکت و به منظور مقابله با سودجویان با رصد اطلاعاتی و هوشیاری کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، یک انبار دپوی پارکت خارجی قاچاق در شهرستان اردبیل شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این انبار بیش از ۲۱ هزار ورق پارکت خارجی قاچاق کشف و ضبط و شد، افزود: در بررسی کارشناسان ارزش اموال کشف شده بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل ادامه داد: پس از دستگیری متهم پرونده و پلمب انبار پرونده تخلف و قاچاق تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

جعفری از مردم خواست برای مبارزه با قاچاق و برهم زنندگان نظم بازار و نیز مخلان عرصه تولید داخلی با پلیس همکاری کنند و گزارشات خود را از طریق شماره ۱۱۰ به این مرکز اعلام کنند.

کد خبر 5151907

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل پلیس پلیس امنیت اقتصادی انبار دپوی قاچاق کالا ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سی سخت اردبیل شهرکرد شهرستان کرج زمین لرزه مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق