Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، در حکمی دارا رامشگر را به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون منصوب کرد.
 در متن این حکم آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دارا رامشگر
با سلام و احترام؛
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی در آموزش و پرورش، به استناد این حکم به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون ((پست سازمانی شماره ۷۱- ۱/۱- ۳۰۸)) منصوب می شوید، امید است با توکل و استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور محترم و اجرای برنامه های مقام عالی وزارت و این اداره کل با به کار بستن توانمندی ها و قابلیت های خود در این عرصه و بهره گیری از مشارکت و همدلی صاحبنظران و علاقه مندان به این حوزه به ویژه فرهنگیان گرانقدر، کارشناسان، مدیران و بخشهای مرتبط در آموزش و پرورش موفق و سربلند بوده و موارد ذیل را وجهه همت خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱-تعامل موثر با مسئولین استانی، شهرستانی و منطقه ای در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش.
۲-تدبیر فضای اعتدال، تدبیر و عقلانیت و پرهیز از قطبی شدن فضای سیاسی آموزش و پرورش.
۳-اهتمام به ارتقاء معرفت و بصیرت دینی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاقی فرهنگیان و دانش آموزان.
۴-استفاده از نیروهای مجرب و توانمند، دارای مقبولیت و محبوبیت با رعایت اصل شایسته سالاری.
۵-ارتقاء سلامت نظام اداری، ترویج قانون گرایی و اشاعه فرهنگ مسئولیت پذیری و تکریم ارباب رجوع.
۶-التزام و اجرای اصول راستگویی، قانون مندی، اعتدال گرایی و تقویت روحیه امید و پویایی در بین فرهنگیان و دانش آموزان.
۷-مسئولیت پذیری و پاسخگویی در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز و سایر اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش.
۸-ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در همه ابعاد، اعتلای شان و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی های علمی، تربیتی و حرفه ای آنان.
۹-ارتقاء جایگاه علمی و آموزشی دانش آموزان در عرصه بالندگی و شکوفایی با جلب مشارکت موثر اولیاء محترم آنان.
۱۰-اهتمام در جهت افزایش کیفیت تعلیم و تربیت مقاطع تحصیلی به جای توجه به آمار و کمیت ها.
توفیق شما را در انجام این مسئولیت ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.        
گفتنی است؛ دارا رامشگر از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته ی تحصیلی الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث معادل دکتری با ۲۹ سال سابقه کار، از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش  استان کهگیلویه و بویراحمد و سوابقی همچون مدیریت در همه ی مقاطع تحصیلی، مدیر مرکز دارالقرآن مارگون، عضویت در کمیته ها و شوراهای مختلف در سطح استانی، مدرس دانشگاه و رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.
وی از فرهنگیان اصلاح طلب خوشنام و از نزدیکان موثر به جریان مردمی ندای وحدت و مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی است .
پیش از این کریم اختری مقدم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مارگون بود.
یادآور می شود آئین تکریم و معارفه روسای آموزش و پرورش شهرستان مارگون  ۶ اسفندماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۰ صبح در دفتر سرپرست فرمانداری این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود برگزار شد.

48

کد خبر 1489785

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد شهرستان مارگون آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۳۰۲ نفر در اداره کل آموزش و پرورش استات قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نقی سیاهکلی مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد تاکید اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین  قرار داشته پیگیری توسعه هنرستان های جوار کارگاهی در شهر صنعتی البرز بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، 302 نفر جذب اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد.

سیاهکلی با اشاره به اعتبار لازم جهت کمک به هدایت تحصیلی دانش آموزان قزوینی، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در راستای اجرای طرح هدایت تحصیلی 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با همکاری های صورت گرفته بناست کارگاه های مشاوره شغلی و تحصیلی جهت انتخاب صحیح رشته برای دانشجویان و دانش آموزان در سرای سعدالسلطنه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به برنامه های گرامیداشت روز معلم در سطح استان قزوین، افزود: مراسم تقدیر از معلمان توسط اولیا و دانش آموزان در مدارس، حضور دبیران به همراه دانش آموزان در نماز جمعه های سطح استان، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ی تعلیم و تربیت و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم در سطح استان قزوین است.

سیاهکلی مرادی با اشاره به اینکه از بین دبیران قزوینی 951 نفر انتخاب )معلم نمونه ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: از بین معلمان قزوینی 951 معلم جهت انتخاب (معلم نمونه) در سطح استان قزوین ثبت نام کرده اند، که از این میان 565 نفر به مرحله منطقه ای، 40 نفر در مرحله استانی و 3 نفر در مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: به مناسبت هفته معلم و در جهت تجلیل از معلمین نمونه، 100 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح کشوری، 40 میلیون تومان برای منتخبین سطح استانی و 10 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح منطقه ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش