Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسلم اورنگی در رابطه با نتایج برگزاری رزمایش مومنانه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا یکی از سالن‌های ورزشی را از آموزش پرورش گرفتیم و همه چرخ خیاطی‌هایی که در مدارس بود را در این سالن‌ها قرار دادیم، معلم‌ها براساس شیفتی که از قبل تعیین کرده بودیم برای دوختن ماسک در محل حاضر می‌شدند و در تهیه ماسک کمک می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از تلاش معلم‌های استان آذربایجان شرقی حجت همکاری در تهیه ماسک برای مردم این استان، افزود: در ایام پیک کرونا که تهیه ماسک سخت بود، این معلم‌ها جهاد کردند. حتی بسیاری از آنها در خانه مشغول دوخت ماسک بودند. 

اورنگی با اشاره به اقدام جهادی معلم‌ها برای حضور در کلاس درس به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها اینترنتی در مناطق اظهار کرد: وقتی آموزش‌ها آنلاین شد بسیاری از مناطق این استان اینرنت نداشتند لذا گروهی از معلم‌های جهادی در قالب طرح معلم جهادی و معلم یار اعلام آمادگی کردند که به مناطق مذکور بروند و کار تدریس و آموزش را به صورت حضوری ادامه دهند. در نتیجه این طرح حدود 2 هزار معلم به مناطق صعب‌العبور رفتند تا آموزش دانش‌آموزان تعطیل نشود.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش لبخند در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مجموع فرهنگیان استان آذربایجان شرقی از اول سال تاکنون حدود 12 میلیارد تومان برای خرید تبلت و وسایل کمک آموزشی در این دوران کمک کردند. در حقیقت کرونا در کنار همه سختی‌هایی که  داشت، قلب انسان‌ها را بهم نزدیک کرد. 

اورنگی در خصوص توزیع بسته‌های ارزاق در ایام کرونا توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش مومنانه طرح ارزاق را اجرا کردیم و حدود 50 هزار بسته در سطح استان توزیع شد منتها از فصل پاییز و شروع مدارس به بعد طرح توزیع بسته ارزاق را در قالب تهیه تبلت و وسایل کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند ادامه دادیم، لذا بسته‌ها را کاربردی‌تر کردیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر ادامه رزمایش مومنانه یادآور شد: در حقیقت تا زمانی که افرادی به این قبیل کمک‌ها نیاز داشته باشند، باید این قبیل رزمایش و طرح‌ها ادامه پیدا کند و در این راستا باید به دوران پساکرونا و نقش فرهنگیان در آن دوران هم توجه کرد. در واقع معلم‌ها در این دوران با توجه به نقشی که دارند می‌توانند بر کاهش فشارهای روانی بر مردم موثر واقع شوند، در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل شیوع کرونا دچار بیماری وسواس شدند و نقش معلم‌ها در بهبود شرایط روانی این افراد در شرایط بعد از کرونا بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آموزش فرهنگیان خبرگزاری فارس فارس تبریز پساکرونا تبلت بسته معیشتی روستا فرهنگیان استان آذربایجان شرقی معلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی