Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: زیبایی منظر شبانه شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی، همواره یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری بوده و تلاش شده است تا با اجرای طرح‌های متنوع و استفاده از تکنولوژی های بروز و با مصرف بهینه انرژی، منظر شبانه زیبایی در شهر امام رئوف ایجاد گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

میدان فجر مشهد همزمان با استقبال از بهار ۱۴۰۰ گل کاری می شود

 

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۳۱ هزار متر طول ریسه نوری در سطح شهر مشهد نصب شده است، افزود: از این میزان بیش از ۶۰هزارمتر طول ریسه بندی، تنها در استقبال از بهار ۱۴۰۰ (بهمن و اسفندماه ۹۹) اجرا شده است، که ۲۶ درصد کل میزان ریسه های نوری شهر مشهد را شامل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به تقارن ایام مبارک ماه رجب، شعبان و اعیاد مذهبی و عید نوروز، برای اولین بار در مشهد از ریسه فول کالر در آذین‌بندی استقبال از بهار ۱۴۰۰ استفاده شد که مزایایی نظیر کنترل از راه دور، ضد آب بودن و طول عمری بیش از ۵۰ هزار ساعت دارند، و می توانند بیش از ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش بگذارند.

یعقوبی بیان کرد: این ویژگی ها در کنار فرمان پذیری و برنامه نویسی انواع افکت ها، باعث می شود بتوانیم در مناسبت های مختلف سال، با استفاده از برنامه نویسی هوشمند، تنوع نوری و رنگی گسترده ای را در نورپردازی های شهری ایجاد کنیم.

او تصریح کرد: امسال و در آستانه بهار ۱۴۰۰، آذین بندی مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر هم در دستور کار ویژه آذین‌بندی قرار گرفته است و علاوه بر معابر مناطق برخوردار، معابر پرتردد مناطق حاشیه ای شهر از جمله مناطق ۵،۴،۳ و ۶ به صورت ویژه و با ریسه های فول کالر، آذین بندی خواهد شد که از جمله این معابر می توان به بلوار رسالت، میدان رسالت، بلوار طبرسی شمالی، بلوار پنجتن، بلوار شهید آوینی و بلوار حر اشاره کرد.

انتهای پیام//ح.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نورپردازی شهری بهار1400 استقبال از بهار نوروز بهار ۱۴۰۰ آذین بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا