Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما حمایت از اکران فیلم‌های نوروز مصوب شد.
به گزارش آریا، در آخرین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما حمایت از اکران فیلم‌های نوروز مصوب شد.
در این جلسه که به ریاست حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار شد مصوبه جلسه گذشته کارگروه در 7 بهمن ماه مبنی بر کمک هزینه اکران (سینما و فیلم) بر مبنای قیمت خالص بلیت هر سینما برای سینمای یک و دو سالن معادل 2 درصد سالن‌های فعال، سینماهای سه و چهار سالن معادل 3 درصد سالن‌های فعال و سینماهای پنج سالن معادل 5 درصد سالن‌های فعال (حداکثر 5 سالن) تا پایان اردیبهشت ماه 1400 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مصوبه در صورت تعطیلی سینماها نیز مشمول سه فیلم ویژه اکران نوروزی خواهد بود.
همچنین 6 میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه تبلیغات یکپارچه اکران نوروز 1400 اختصاص پیدا کرد.
سه فیلم ویژه نوروزی زمانی از تسهیلات اکران برخوردار می‌شوند که حداقل 4 هفته از نمایش آنها سپری شود.
در این جلسه اجرای طرح اسپانسری تبلیغات اکران نوروزی مورد تصویب و تایید قرار گرفت.
در ابتدای جلسه گزارشی از روند فعالیت سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) ارائه شد و تهیه کنندگان و سینماداران حاضر از واریز مبالغ جشنواره فیلم فجر در کمتر از یک هفته از پایان جشنواره و همچنین پرداخت بدهی سینماها از اکران 98 قدردانی کردند.
سعید رجبی فروتن، رمضانعلی حیدری خلیلی، محمد رحمتی، محمدرضا فرجی، سیدحسین سیدزاده، منوچهر شاهسواری، مرتضی شایسته، سید غلامرضا موسوی، محمدقاصد اشرفی، علی سرتیپی و مسعود نجفی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت سازمان سینمایی اکران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد