Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دنا با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت، گفت: رئیس دستگاه پس از دیدار با برخی از ساکنان و نشستن پای درد و دل آنها؛ در جمع مردم حضور یافت و سخنرانی کردند. حضور و سخنان رئیس دستگاه قضا در بین مردم در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت باعث دلگرمی آنان شد. عبدالحمید پناهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به استان کهگیلویه و بویر احمد و حضور در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت اظهار داشت: آقای رئیسی در جریان سفر استانی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت حضور یافت و از نزدیک در جریان وضعیت خانوارهای این منطقه و نحوه رسیدگی به این عزیزان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی با بیان اینکه آقای رئیسی در جریان بازدید از این مناطق در سخنرانی که در جمع مردم داشت از زحمات نیروهای اجرایی، امدادی و مدیریت بحران در استان برای کمک رسانی به مردم تشکر کرد، افزود: رئیس دستگاه قضا از اینکه همه نیروها با قدرت و همدلی برای یاری رسانی به مردم، پای کار هستند نیز ایراز خشنودی و تشکر کرد. 
فرماندار دنا یادآور شد: آقای رئیسی ابراز امیدواری کردند که با همدلی، تلاش و پیگیری، مشکلات مردم به‌زودی حل خواهد شد و  هماهنگی دستگاه‌ها در کمک رسانی و حل سریع مشکلات مردم را مهم قلمداد کردند.
پناهی با اشاره به حضور آیت‌الله‌ رئیسی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت، گفت:  رئیس دستگاه پس از دیدار با برخی از ساکنان و نشستن پای درد و دل آنها؛ در جمع مردم  حضور یافت و سخنرانی کردند. حضور و سخنان رئیس دستگاه قضا در بین مردم  در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت باعث دلگرمی آنان شد.   آیت الله رییسی روز شنبه ۲ اسفند از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید و با مردم ابراز همدردی کرد. در جریان این بازدید درخواست های مردم از رئیس عدلیه برای نظارت بر امور مطرح شد و آیت الله رئیسی، دادستان و سازمان بازرسی را موظف به نظارت و پیگیری رفع نیازمندی‌های مردم کرد. بیشتر بخوانید:  سفر رئیس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد   انتهای پیام/ برچسب ها: فرماندار دنا عبدالحمید پناهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار دنا مناطق زلزله زده سی سخت رئیس دستگاه قضا فرماندار دنا آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ محمد خانچی اعلام کرد: در پی صدور هشدار بارندگی از سوی سازمان هواشناسی، جلسات مدیریت بحران تشکیل و وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت همچنین وضعیت راه های استان را به صورت لحظه ای رصد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید؛ آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید

وی افزود: با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و احتمال جاری شدن سیل، شهروندان باید توجه داشته باشند که از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در محورهای روستایی خودداری کنند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیر ضرور در ارتفاعات اجتناب شود.

وی خطاب به همه دستگاه‌های خدماتی، امدادی و اجرایی استان بیان‌کرد: با توجه به شرایط جوی، تمام مدیران خوزستان باید در محل کار خود حضور داشته و امکانات خود را پای کار بیاورند.

خانچی در پایان گفت: از همه هم استانی های عزیز درخواست داریم که در یکی، ۲ روز آینده از حضور در مناطق ناامن اجتناب کنند.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش ها افزوده می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229344 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد