Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جهادی هیئت محبان‌الزهرا (س) از توزیع نان رایگان در محلات محروم استان سیستان و بلوچستان توسط گروه جهادی مکتب سلیمانی خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به همت هیئت محبان‌الزهرا (س) و اعضای گروه مکتب سلیمانی، خانواده‌های نیازمند و محروم سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و در نیمه هر ماه قمری هزاران نان صلواتی در اختیار خانواده‌های نیازمند استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به پیشنهاد مؤسسه خیریه ام‌المؤمنین خدیجه (س) از مجتمع نان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) و حمایت افراد نیکوکار از نیمه ماه رجب به اجرا درآمده و طی آن خانواده‌های شناسایی شده نیمه هر ماه قمری نان مورد نیازشان را دریافت می‌کنند.

مرتضی متشرعی از اعضای گروه مکتب سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: مجتمع نان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در راستای تأمین نیازهای مردم، اقدام به تهیه و توزیع نان می‌کند. این حرکت جهادی با همت هیئت محبان‌الزهرا (س) آغاز شده اما نام همه هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در این امر خیر ثبت شده است. پیشنهاد می‌شود که هیئت‌ها و مساجد هم در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و به کمک نیکوکاران و خیران برای بخشی از مردم نیازمند نان تهیه کنند. خیریه ام‌المؤمنین خدیجه کبری (س) واقع در سیستان نیز مسئولیت توزیع نان‌ها را برعهده گرفته است.

توزیع نان رایگان توسط آستان قدس در مناطق محروم مشهد کلید خوردجهادگران اردبیل آستین همت بالا زدند / اجرای طرح توزیع نان صلواتی در 114 نانواییگزارش | توزیع نان صلواتی برای شادی روح سردار دل ها در بشاگرد به مناسبت ماه رمضان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت جهادگر گروه های جهادی هیئت جهادگر گروه های جهادی سیستان و بلوچستان توزیع نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان

سرپرست جهاد کشاورزی استان مازندران با اشاره به توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان این استان از صادرات ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مازندران به خارج از کشور خبر داد.

بابک مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از با اشاره به اینکه با توجه به آغاز کشت برنج در اراضی کشاورزی به منظور تأمین و توزیع کود شیمیایی توزیع آن بین کشاورزان شتاب گرفته است، اظهار کرد با پیگیری‌های انجام شده برای تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان مازندرانی از سوی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور، روند تأمین و ارسال کود شیمیایی به مازندران شتاب گرفته که به طور روزانه ۸۰۰ تا یک‌هزار تن انواع کودهای شیمیایی شامل اوره، فسفات و پتاس وارد این استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰ هزار تن کودهای پایه ازته، فسفاته و پتاسه برای کشاورزی مازندران تأمین شد که حدود ۱۰ درصد از کل سهمیه کودی استان در سال‌جاری است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱ هزار تن کود اوره، فسفات و پتاس در سراسر مازندران توزیع شد و روند تأمین و توزیع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان همچنان با شتاب بیشتری دستور کار است.

مؤمنی با بیان اینکه کشاورزان مازندرانی هیچ‌گونه نگرانی بابت تأمین کود مورد نیاز خود نداشته باشند، گفت: تلاشمان بر این است تمام سهیمه ابلاغی کود شیمیایی مورد نیاز استان تأمین و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی در ادامه از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران به خارج از کشور خبر داد و مطرح کرد: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب سه هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب یک‌هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

این مسئول با اعلام اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب چهار هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، عنوان کرد: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک‌هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

مؤمنی از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند بیان و خاطرنشان کرد: سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با دو هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازندران صادرات انجام شد که در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

کد خبر 748484

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی