Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@03:05:28 GMT

آغاز طرح ترافیکی نوروز از ۲۰ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۷۶۲۹

‍‍‍‍‍‍

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی راهور نیروی انتظامی از آغاز طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ از ۲۰ اسفند سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سردار سید کمال هادیانفر در نشست جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ افزود: مسافرت در نوروز ۱۳۹۹ کاهش ۶۸ درصدی داشته و در شرایط خاص امسال، قرارگاه سفر‌های نوروزی با مشارکت همه دستگاه‌ها طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: راهداری، اورژانس، هلال احمر و پلیس در طول ۲۳۶ هزار کیلومتر جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس پلیس راهور گفت: بهترین کاهش تردد را در نوروز ۱۳۹۹ داشتیم، محدودیت تردد‌ها و طرح‌های شبانه باعث کاهش شیوع کرونا شد و هر جا پروتکل‌ها نقض شد، افزایش ابتلا به این بیماری را شاهد بودیم.

هادیانفر افزود: بخش زیادی از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و سفری انجام نشد، اما با توجه به اینکه آستانه تحمل مردم به دلیل سفر نکردن در سال جاری به سر آماده است، باید تمهیدات لازم در این زمینه برای سال بعد در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در صورت تشدید وضعیت کرونا امکان توقیف خودرو‌های متخلف علاوه بر اعمال قانون نیز وجود دارد. قرارگاه نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی همه ساله با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد. از نوروز ۹۹ تاکنون بحث کنترل تردد‌های غیرضروری و اعمال محدودیت‌های کرونایی را نیز در دستور کار داشتیم که این وضعیت تا هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت.

هادیانفر گفت: ممنوعیت تردد در جاده‌ها در روز‌های آتی نیازمند تصمیم و مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناست. در حال حاضر مجری دستورات این ستاد هستیم و بر این اساس همان طور که بار‌ها گفته شده طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در سراسر کشور اجرا شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین سفر‌های بین شهری در شهر‌های دارای وضعیت قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های دارای وضعیت نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه را در پی دارد که این طرح‌ها در حال اجرا است.

سردار هادیانفر در مورد ابلاغیه جدید سفر‌های نوروزی گفت: این موضوع پس از بررسی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که در صورت تشدید وضعیت بیماری علاوه بر اینکه خودرو‌های متخلف جریمه شوند، توقیف این خودرو‌ها نیز در دستور کار قرار بگیرد. در مورد احتمال افزایش مبلغ جریمه‌های کرونایی نیز پلیس پیشنهادی نداشته و وزارت کشور نیز پیشنهادی نداده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: طرح ترافیک ، نوروز ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، سردار هادیانفر ، رئیس پلیس راهور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح ترافیک نوروز پلیس راهنمایی و رانندگی سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چالوس یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: امروز از صبح شاهد بار ترافیک جنوب به شمال در محور چالوس هستیم.

وی افزود: محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین_ رشت، تهران_ قم، ساوه، جاده‌های خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک و پرحجم و روان برخوردارند.

سرهنگ محبی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

وب ادامه داد: از ساعت ۱۴:۰۰ محور چالوس تهران به سمت مرزان آباد جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

کد خبر 6095587

دیگر خبرها

  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • هراز یکطرفه شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟