Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:51:02 GMT

امارات میزبان گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۶۳۵

روزنامه البیان گزارشی را در مورد  میزبانی گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نوشت

یک روزنامه اماراتی اعلام کرد شانس باشگاه الشارجه برای میزبانی گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا بالا است.

به گزارش طرفداری، تیم تراکتور ایران در گروه دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در کنار الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده بازی پلی آف بین الوحده عربستان با نیروی هوایی عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «البیان» امارات امروز در خبری اعلام کرد شانس باشگاه الشارجه برای میزبانی از این گروه در لیگ قهرمانان بالا است و به همین دلیل این باشگاه اقداماتش را برای آماده سازی و نگهداری از ورزشگاه خود برای این میزبانی آغاز کرده است.

البیان اعلام کرده است که تیم‌های العین و الوحده امارات از آنجا که ابتدا باید در مرحله پلی آف بازی کنند، در صورت صعود به مرحله گروهی، شانس زیادی برای میزبانی ندارند. الوحده در پلی آف باید با الزورا عراق بازی کند و در صورت صعود، به گروه پنجم می‌رود؛ جایی که پرسپولیس ایران، الریان قطر و گوا هندوستان در انتظارش خواهند بود.

این روزنامه همچنین خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌هایی که میزبان بشوند، مبلغ ۵۵۰ هزار دلار کمک هزینه برگزاری مسابقات می‌دهد.

موضوع دیگری که البیان به آن اشاره کرده است، شانس بالای تیم ملی امارات برای میزبانی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در رقابت با کشور تایلند است.

اخبار داغ 

مهدی طارمی چرا نیمکت نشین شد؟ جواد زرینچه | مخاطب خاص پیام کاپیتان اسبق استقلال کیست؟ دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت سرمربی اودینزه: داور قبل از اعلام پنالتی برای میلان باید سوت پایان بازی را می زد اوله گونار سولسشر: خوب نبودیم و این یک امتیاز را مدیون هندرسون هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای میزبانی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰