Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی از توزیع ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی در راستای اردوی جهادی کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در روستای «دنیان» بخش مرکزی جهرم خبر داد.

«محمد رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اردوی جهادی کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع) با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم، گفت: اردوی جهادی و سلامت در این کانون فرهنگی و هنری در روستای «دنیان» بخش مرکزی شهرستان جهرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)، با اشاره به توزیع ۸۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر در این اردودی جهادی، افزود: این اردو با هدف کمک رسانی به روستاهای کم برخوردار انجام شده است.

 

وی به برنامه های این اردوی جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: تست فشار و قند خون اهالی به صورت خانه به خانه، توزیع بسته های حمایتی، بهداشتی در قالب این اردوی جهادی انجام شد.

 

رحیمی ادامه داد: همچنین توزیع لوازم التحریر از دیگر برنامه های این اردوی جهادی و سلامت بود که به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به همت خیرین نیک اندیش و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه به مشکلات روستای کم برخوردار «دنیان» اشاره کرد و گفت: در این روستا نیاز به رسیدگی بیشتر مسئولین در زمینه امور فرهنگی، اقتصادی و معیشتی دارد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)، عنوان کرد: همچنین روستای «دنیان»  به عنوان یکی از چهار روستای طرح گردشگری و یکی از قطب های تولید مرکبات در شهرستان جهرم، باید نیازهای اصلی روستا مانند گازرسانی، ترمیم راه روستا، شبکه آبرسانی، و تخصیص بودجه جهت ترمیم ابنیه قدیمی مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی اردوی جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است