Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:19:36 GMT

آمار کرونا ایران ۱۶ اسفند؛ ۸۲ فوتی و ۸۲۱۲ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۹۸۵

آمار کرونا ایران ۱۶ اسفند؛ ۸۲ فوتی و ۸۲۱۲ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه ۱۶ اسفندماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۸ هزار و ۲۱۲ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۶۸۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۶۰ هزار و ۵۹۴ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۵۲۷ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و ۳ هزار و ۷۸۴ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 479481

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صدا و سیما آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس