Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:11:49 GMT

چاپ بیست‌وپنجم «آن مرد با باران می‌آید» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۸۶۴۸

چاپ بیست‌وپنجم «آن مرد با باران می‌آید» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتابستان معرفت آن مرد با باران می‌آید تلاش می‌کند از روزهای پرشور انقلاب بگوید، از شعارها و تظاهرات و دیوارنویسی‌ها تا الله‌اکبرگویی‌های شبانه و پخش اعلامیه و تجمع در مساجد.

وجیهه سامانی قصه پسری نوجوان به نام بهزاد را روایت می کند که ناگهان در مسیر انقلاب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دچار ترس‌هایی است که شاید هر نوجوانی در آن سن دارد اما در بهزاد
کمی بیشتر هم هست.

از طرفی هم به واسطه سن و تجربه‌اش از خیلی چیزها سر در نمی‌آورد. با این همه، وجود برادر بزرگترش بهروز که رفتار و تفکرات انقلابی دارد، کم کم ترس‌های او را کم می‌کند و بر شناختش می‌افزاید. بهروز برای او از کاپیتولاسیون می‌گوید و دیگر ظلم‌ها و بی عدالتی‌هایی که آمریکایی‌ها و رژیم پهلوی بر سر مردم ایران آورده‌اند. از سویی دیگرسعید، بچه‌محل و همکلاسی بهزاد، که سرِ نترسی دارد، با کارهایش او را ترغیب می‌کند که بیشتر و زودتر به صف انقلابیون بپیوندد.

این کتاب با قیمت ۲۱۷ هزارتومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.



 

کد خبر 5163090

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا کاپیتولاسیون رژیم پهلوی انقلاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر معرفی کتاب رایزنی فرهنگی قاسم سلیمانی نقد کتاب تجدید چاپ پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات ویروس کرونا ترجمه فروش کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انتشارات سروش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • آیا می شناسیدش؟
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟