Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی، سرمربی میلان به تمجید از هلاس ورونا پرداخت و گفت هدف تیمش راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا است

در چارچوب بیست و ششمین هفته سری آ ایتالیا، تیم های هلاس ورونا و میلان، عصر یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم مارک آنتونیو بنته گودی به مصاف هم می روند. به گزارش گل ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید بگذاریم هلاس ورونا، بازی را فیزیکی کند ایوان یوریچ حتی با وجود تغییر زیاد بازیکنانش، بازهم در عالی کار می کند. تیم آن ها تکنیکی و تهاجمی است و باید مراقب باشیم. هلاس ورونا اخیرا ناپولی و آتالانتا را شکست داده و با یوونتوس هم مساوی کرده است. آن ها در دوئل ها تیمی قدرتمند هستند. اکنون به اندازه کافی در به گردش درآوردن توپ سریع نیستیم و باید بهتر شویم. ورونا به دنبال نبردهای فیزیکی خواهد بود و ما نباید به آن ها چنین اجازه ای دهیم. اگر یک بازی فنی به نمایش بگذاریم، فرصت خوبی برای پیروزی در این دیدار خواهیم داشت. به بازیکنانم می گویم دوست داشتم سی سال جوان تر بودم تا در کنارشان بازی کنم. اگر با هم بر مشکلات غلبه کنیم، رضایت بیشتری خواهیم داشت.  فشردگی بازی ها برای میلان مشکل ساز شده است 

رویکرد غلط در بازی با اودینزه؟ اشتباه است که بگوییم رویکردمان غلط بود. بچه ها مقابل اودینزه تمام تلاش شان را انجام دادند. مفتخریم که جوان ترین تیم سری آ هستیم و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم، باید با چنین سختی هایی روبرو شویم. فصل دشوار است و مصدومان زیادی داریم. بنابراین سخت است که نتایج فصل گذشته را تکرار کنیم. الان وقت آن است سختی ها را تحمل کنیم و تا جای ممکن در بازی ها پیروز شویم. دو ماه و نیم تا پایان فصل مانده و بازی هایی تعیین کننده در سری آ و لیگ اروپا داریم. متاسفانه تقویم بازی های ما فشرده است و این مسئله برای ما مشکلاتی به وجود آورده است، از جمله مصدومیت. باید تلاش کنیم تعداد مصدومان ما کاهش یابد. بن ناصر با دو مصدومیت روبرو شده و در تلاش هستیم تا او را به بهترین سطح آمادگی اش برسانیم. سایر غایبان ما نیز بازیکنان مهمی هستند اما ثابت کرده ایم که می توانیم در شرایط سخت هم فوتبال خوبی بازی کنیم. هفت تیم قوی در لیگ هستند اما ما می خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا برسیم. 

اخبار داغ 

هدیه نیم میلیون یورویی در حساب فدراسیون فوتبال ایران/ برایتون پول انتقال جهانبخش را پرداخت کرد علی کریمی روز درختکاری را با کنایه به قرارداد ویلموتس تبریک گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیت دوباره مصدوم شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هلاس ورونا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید