Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد برادران، شنبه شب در گفت و گو با شبکه استانی اترک خراسان شمالی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات هزار و ۲۷۲ شعبه رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری و هزار و ۲۴۹ شعبه نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان پیش بینی شده است.

وی افزود: تمامی مراحل و فرایند انتخابات طبق تقویم برگزار می شود و هیات اجرایی به عنوان برگزار کننده انتخابات،  معتمدان را برای اجرای انتخابات انتخاب می کند و هیات نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی نیز بر روند اجرای آن نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: انتخابات رویدادی ملی است که تنها قانون مبنای عمل مجریان ستاد انتخابات است و تلاش می کنیم تا همچون سال های گذشته انتخاباتی سالم و قانونمند داشته باشیم.

در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان آخرین انتخابات برگزار شده، در خراسان شمالی ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای بودند که ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر در این انتخابات شرکت کردند.  

رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت پایین آمده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی همچنین از کاهش شدید حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: در این ایام حضور شهروندان، بعضا بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار افزایش یافته است که یقینا آثار منفی خود را نشان خواهد داد.

برادران افزود: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار، مغازه ها و حوزه حمل و نقل شهری رعایت نمی شود که بسیار نگران کننده است.

وی گفت: با توجه به آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی سکونت دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد شورای شهر استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد شورای شهر استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود