Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان البرز، گفت: با راه اندازی مراکز مثبت زندگی در استان البرز دسترسی همگان به دریافت خدمات بهزیستی تسهیل و ۵۶۰ هزار تردد مددجویان کاهش می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسداله حیدری امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بهزیستی تلاش می‌کند زندگی بهتری برای جامعه هدف و کلیه افراد جامعه را محقق کند، اظهارداشت: در این راستا فعالیت‌های مختلفی تدوین شده و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز ارائه 22 خدمت بهزیستی توسط "مراکز مثبت زندگی" در 2400 محله33 مرکز مثبت زندگی بهزیستی در استان بوشهر افتتاح شد85 مرکز خدمات بهزیستی گلستان با فرمان رئیس جمهور افتتاح شد

وی با بیان اینکه در این دولت تلاش شد طبق قانون تا حد امکان خدمات بهزیستی گسترش و از نیروی مردمی برای تحقق این مهم استفاده شود، افزود: با همکاریوزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا مراکزی با عنوان مثبت زندگی را طراحی و در استان‌های مختلف راه اندازی کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه بابرنامه ریزی و نظارت اداره بهزیستی در استان البرز 43 مجموعه غیردولتی و مردمی، 22 خدمت سطح اول سازمان بهزیستی را بصورت واحد در اختیار جامعه هدف خود قرار می‏ دهد، بیان کرد: در حال حاضر 43 محله شهری و روستایی تعیین شده است و هر مرکز حدود 1800 نفر در بیش از 450 خانواده مستمری بگیر سازمان سرکشی و رسیدگی می کند.

حیدری با اشاره به اینکه با انجام این برون سپاری گروههای هدف و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که فاصله زیادی تا مراکز دولتی ارائه خدمت داشتند برای انجام کار نیاز به مراجعه به مراکز بهزیستی ندارند، تصریح کرد: با انجام این کار بیش از 560 هزار تردد درون شهری و برون شهری کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها در این مراکز در چند محور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این محورها شامل اجرای قانون، جلب مشارکت مردمی، محله محور بودن، خانواده محوری و ایجاد اشتغال از جمله اهداف تعیین شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد