Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای کارگری معدن زغالسنگ هشونی کوهبنان گفت: ۲ ساعت برای انتقال پیکر معدنکار جان باخته به بیرون از معدن طول کشید. - اخبار استانها -

مهدی قنبری رئیس شورای کارگری معدن زغالسنگ هشونی کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به جزئیات ریزش معدن زغالسنگ هشونی در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 20:45 شب گذشته اتفاق افتاد که در زمان حادثه 7 نفر از کارگران در حال استخراج معدن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارگران در افق 2 هزار و 400 متری و لایه 120 تا 150 کار می‌کردند افزود: حادثه در 30 متری زیر زمین و پایین کارگاه اتفاق افتاده و باعث ریزش کمر بالا و پرتاب سنگ شده است.

رئیس شورای کارگری معدن زغالسنگ هشونی کوهبنان با اشاره به اینکه متأسفانه بر اثر ریزش معدن یک نفر که استاد کار معدن بود جان خود را از دست داد گفت: دو نفر مصدوم شدند که یکی از آنها از ناحیه دست چپ و یک نفر از ناحیه پا دچار آسیب شده و خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است.

وی با بیان اینکه در این حادثه حسین یاروش استادکار معدن جان خود را از دست داد تصریح کرد: این معدنکار 43 ساله و دارای 4 فرزند است که حدود 17 سال در معدن مشغول استخراج و کار سخت است.

کرمان| ریزش معدن زغالسنگ در کوهبنان باعث کشته شدن 1 کارگر شدروایت کارگر معدن ذغال سنگ از کارکردن صدها متر زیرزمین/ به استاندار کرمان بگویید "به معادن بیاید و روزگار سخت ما را ببیند"تحریم‌ها باعث شد ایمنی معادن ذغال سنگ استان کرمان به تعویق بیفتد

قنبری با اشاره به اینکه یک کارگر معدنکار هر لحظه مرگ را جلوی چشم خود می‌بیند گفت: با توجه به سختی کار معدن می‌بایست با ضریب شغلی به کارگران معدن زودتر بازنشسته شوند نه اینکه این معدنکار 17 سال دوران جوانی خود را زیر زمین و در معدن مشغول کار باشد.

وی با بیان اینکه حدود دو ساعت طول کشید تا پیکر این معدنکار به بیرون از معدن منتقل شد افزود: پیکر حسین یاروش برای تدفین به زادگاهش استان سیستان و بلوچستان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/511/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معادن ذغال سنگ استان کرمان معادن ذغال سنگ استان کرمان معدن زغالسنگ هشونی ریزش معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیرون زدگی چشم از حدقه زمانی رخ می دهد که کره چشم دچار بیرون زدگی شود. بیرون زدگی چشم در افراد به غیر از افرادی که به طور طبیعی و مادرزادی با چشمانی برآمده به دنیا می‌آیند نشانه‌ی بیماری جدی است. اصلی‌ترین دلیل ایجاد بیرون زدگی چشم از حدقه تیروئید چشمى است.

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟