Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی از توزیع ۲۵ بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: این کمک مومنانه و کمک به نیازمندان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) توزیع شد.

«علی اکبر زارعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هم زمان با عید مبعث در قالب طرح مواسات و همدلی تعداد 25 بسته گوشت گرم قرمز در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن مبعث نبود؛ در ادامه کمک های مومنانه و رزمایش  در بین این خانوارها توزیع کنیم.

 

وی با بیان اینکه طرح مواسات و همدلی با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد؛ خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و اوضاع اقتصادی کنونی کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری مسجد روستای سمچول بوده که در کنار فعالیتهای فرهنگی و مذهبی کانون انجام می‌شود.
 

 

زارعی از توزیع 25 بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: این کمک مومنانه و کمک به نیازمندان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) اجرایی شد.

 

وی ابراز کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری، همزمان با روز مبعث، اجرای طرح قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع) بود که همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر، خیرین را بازوان  مساجد در امر کمک رسانی و افراد کم درآمد و بی بضاعت دانست که در مناسبت های مختلف کمک کار کانون های مساجد در دستگیری از نیازمندان هستند.

 

وی یادآور شد: 25 بسته یک کیلویی گوشت گرم قرمز همزمان با مبعث و به مناسبت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر و با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در بین خانواده‌های کم‌درآمد و نیازمند توزیع شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان کمک به نیازمندان زارعی کانون فرهنگی هنری روستای سمچول رسول اکرم یک کیلویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد