Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدی خانی ، مهاجم جوان پرسپولیس در دیدار با مس نوین کرمان برای اولین بار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دو صحنه با بدشانسی موفق به گلزنی نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی در بازی مقابل مس نوین تغییراتی در خط حمله پرسپولیس ایجاد کرده بود و یکی از آن تغییرات حضور مهدی مهدی خانی بود تا در کنار مهدی عبدی دو بازیکن قرمزها را در خط حمله تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی خانی که تحرک زیادی در خط حمله پرسپولیس داشت و سعی می کرد تاثیرات مثبتی در محوطه جریمه داشته باشد اما بدشانسی او ادامه داشت و در حالی که در دقیقه ۱۷ بازی روی سانتر امید عالیشاه موفق شده بود اولین گل پرسپولیس را به ثمر برساند اما پرچم کمک داور آن را مردود اعلام کرد جالب اینکه این بازیکن یک دقیقه بعد باز هم صاحب موقعیت شد که این بار ضربه اش به تیر دروازه حریف کرمانی برخورد کرد تا همچنان این بازیکن در حسرت گلزنی برای پرسپولیس در یک بازی رسمی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی مهدی خانی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد