Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@19:17:21 GMT

رویش یاس در هلال

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۰۹۱

رویش یاس در هلال

موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تاکنون ۳۰۰ خانه هلال عهده دار اجرای طرح یاس شده اند و در خراسان جنوبی نیز سه خانه هلال این طرح را اجرا می‌کنند.

او افزود: این طرح با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موهبتی بیان کرد: به همین منظور تاکنون ۲۷۲ جلسه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

 نمایان شدن خانه هلال در خراشاد

 معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه طرح در ۱۹ استان کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار شده است، عنوان کرد: پس از برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین کمیته امداد مکان اجرا بررسی و دوره‌های آموزشی برگزار شد.

او با بیان اینکه این طرح در اکثر استان‌ها در خانه‌های هلال و در قالب تیم‌های پنج نفره اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این جهت تا کنون ۱۱۸ شهرستان منتخب نیزمشخص و معرفی شده است.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجازی هلال احمر افتتاحیه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در ۱۷ ماه گذشته ۲۴۵ نفر در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه استخدام شده که تاکنون بی‌سابقه بوده است. - اخبار استانها -

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی و ذاتی هلال‌احمر امداد و نجات و رسیدگی به سوانح و حوادث در زمان بحران است اظهار داشت: این جمعیت در زمان بحران به هم نوعان در داخل و خارج از کشور کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در زمینه حوادث جاده‌ای وظایفی را بر عهده داریم و به دانشگاه علوم پزشکی کمک می‌کنیم عنوان کرد: بیش از 15 پایگاه ثابت در جاده‌ها فعال هستند و بنابر شرایط پست‌های موقت تا 23 مورد افزایش می‌یابد.

محمدی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما در حوادث جاده‌ای رهاسازی مصدومان و مجروحان با خودروهای نجات و نیروهای مجرب است گفت: سال گذشته بیش از 912 عملیات توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شده که 800 مورد آن حوادث جاده‌ای بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دوران طلایی را در زمینه جذب نیرو پشت سر گذاشته است افزود: در 17 ماه گذشته 245 نفر نیرو در استان جذب شده که به طور کامل از بین نیروهای، داوطلب، جوانان و امدادگران بوده و این میزان جذب بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی هلال احمر مبنی بر کار داوطلبانه است و در این زمینه اعضای فعالی در استان وجود دارد عنوان کرد: برای عضویت به عنوان داوطلب، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

محمدی با بیان اینکه در سراسر استان انبارهای امدادی مجهزی وجود دارد گفت: باید به ازای یک درصد جمعیت اجناس هشت گانه در انبارها وجود داشته باشد و ذخایر انبارهای استان نزدیک به استاندارد است و از طرفی استان کرمانشاه به عنوان پشتیبان منطقه می‌تواند به استان‌های دیگر نیز خدمات رسانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند
  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف
  • قانون حمایت از خانواده و جوانی در محیط زیست گیلان اجرا می‌شود
  • فعال‌سازی ۳ هزار خانه هلال در ۴۰۰ شهر و شهرستان
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر