Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران دوشنبه 25 اسفند، شاهد عرضه گاز مایع و نفتای سنگین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
به گزارش خبرگزاری آریا از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز شاهد عرضه کالا‌های اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال 410، حلال 404 و نفتای سنگین تصفیه‌نشده پالایش نفت شیراز، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر، گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گاز مایع و نفتای سنگین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، رافینت 2 شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.
یکشنبه 24 اسفند نیز کالا‌های حلال 402، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، حلال 402 پالایش نفت تبریز، حلال 406 پالایش نفت اصفهان، قطران ذوب آهن اصفهان و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز بیش از 4.513 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 449 میلیارد و 415 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس انرژی نفتای سنگین پالایش نفت بورس انرژی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر، گفت: در حالی که در نخستین روز خرید برق توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق از بورس انرژی (۵ اردیبهشت ماه جاری)، ٧١ میلیارد ریال برق معامله شده بود، ارزش این معاملات در آغاز هفته دوم با جهش خیره کننده به ۶۸۴ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل توانیر در ادامه تاکید کرد: در هفته نخست ۱۶۹ معامله به ارزش حدود ١٣٠ میلیارد تومان و حجم حدود ١.٢ میلیون مگاوات ساعت انجام شد در اولین روز معاملاتی هفته دوم ۶۸ معامله با حجم ۶۳۸ هزار و ٨٨٠ مگاوات ساعت برق به ثبت رسید.

مدیرعامل توانیر نکته حائز اهمیت در این هفته از معاملات را، افزایش سهم نیروگاههای بخش خصوصی از نیروگاههای دولتی عنوان کرد به طوری که در آغازین روز این هفته از معاملات، ٧٨ درصد معاملات به وسیله نیروگاههای خصوصی انجام شد. با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق از اول اردیبهشت ماه جاری برق مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری می‌کنند.

کد خبر 6002692

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد