Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:49:35 GMT

درمان دردهای مزمن با برچسب هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۱۹۳۱

درمان دردهای مزمن با برچسب هوشمند

برای خلاصی از اضطراب و دردهای مزمن، برچسب هوشمند Taopatch را روی بدن خود نصب کرده و آرامشی بی نظیر در سلامت جسم و روح خود تجربه کنید.

این فناوری پوشیدنی در حقیقت ترکیبی از نوردرمانی و طب سوزنی است. به این ترتیب که کاربران در صورت مشاهده اختلال در سلامت جسم و روح خود می توانند از آن استفاده کرده و سیستم عصبی مرکزی خود را برای همیشه به گونه ای متعادل تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران برای بهبود تعادل، تحرک، سلامت عاطفی و ذهنی، تمرکز، خواب، متابولیسم و عملکرد ورزش خود می توانند از این برچسب استفاده کرده و با کمک این سیستم تعادل و ثبات را به سیستم جسمی و روانی خود هدیه دهند. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافی است کاربران آن را در قسمتی از بدن که احساس درد می کنند اعم از پشت گردن و یا بازوی خود نصب کرده و منتظر عملکرد بی نظیر آن شوند. این سیستم به محض قرارگیری روی پوست بدن، فعال شده و گرمای بدن را دریافت می کند. این فناوری گرمای بدن را به موج های درمانی نور تبدیل کرده و به نقاط خاص طب سوزنی در بدن منتقل می کند. با انتقال امواج نوری به سیستم های عصبی خاص در طب سوزنی، ارتباط سیستم عصبی مرکزی با دیگر اعصاب تقویت شده و ارتباط طبیعی اعصاب شکل می گیرد.

کاربران اگر دردی را در ناحیه بازوی خود احساس می کنند می توانند این برچسب هوشمند را در همان قسمت نصب کرده و منتظرعملکرد جادویی آن باشند. این فناوری اعصاب منطقه موردنظر را تحریک کرده و با روشی نظیر طب سوزنی دردها را کاهش داده و عملکرد اعصاب مرکزی با بخش آسیب دیده را تقویت می کند. سازندگان این فناوری ادعا کردند این سیستم بسته به نقاط استفاده شده م یتواند تاثیر بسیار مثبتی را در پیشگیری از بارداری داشته باشد. این سیستم در عین حال سلامت مغز و بدن را ارتقا داده و سیستم عصب مرکزی را در وضعیت متعادل نگه می دارد. 

برچسب هوشمند Taopatch در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 177 یورو پیش فروش می شود. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برچسب هوشمند طب سوزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود

ایتنا - شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم ارتباطات LTE/۴G برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به این سیاره ارسال شود.
قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machine سخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • دلیل آبریزش دائمی بینی احتمالا «التهاب سینوسی مزمن» است