Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با اعلام این خبر در خصوص مراکز تحقیقاتی جدید استان بوشهر گفت: به فضل الهی، با همت و تلاش همکاران استانی و حمایت های سازمان مرکزی دانشگاه، 3 مرکز تحقیقاتی علوم ورزشی، فرهنگ و تمدن خلیج فارس و علوم رفتاری با تأئید کمیته برنامه ریزی و هماهنگی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی مجوز تأسیس و فعالیت در استان اخذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه راه اندازی مراکز تحقیقاتی در راستای مأموریت‌ها و رسالت های جدید دانشگاه و با هدف مدیریت و هدایت راهبردی منابع، زیرساخت‌ها و ظرفیت ها در حال انجام است، توضیح داد: رویکرد این برنامه ها، تمرکز بر توسعه زیرساخت ها و ظرفیت های علمی و پژوهشی، درآمدزایی و نیز ارتباط موثر با صنایع و جامعه است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی و تحقق شعار حل مسئله به عنوان شعار محوری دانشگاه، افزود: توجه به تولید علم و اقتصاد منطقه، تأکید بر ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، فراهم کردن بستر مورد نیاز طرح های پژوهشی هم راستا با نیازهای منطقه‌ای و ملی، گسترش فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی از جمله مواردی است که با تأسیس مراکز تحقیقاتی به دنبال تحقق آن هستیم.

عبدالهی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی نخل، انرژی های نو و تجدیدپذیر و آبزیان گرمسیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت ها و ظرفیت های دانشگاهی و مزیت های استانی، در آینده به دنبال ایجاد مراکز تحقیقاتی دیگری همچون دریا و دریانوردی، تجارت و گمرکات، امنیت شبکه، هنر و معماری، نفت و گاز، گردشگری و هسته ای در استان هستیم.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1091066 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مرکز تحقیقاتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مرکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مراکز تحقیقاتی استان بوشهر زیرساخت ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه

محمد محمدنژاد هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی ضمن اشاره به لزوم ترسیم یک نقشه راه برای صنعت کرمانشاه، گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اقدام به اجرای طرح تحقیقاتی «تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه» با انعقاد قرارداد با دانشگاه رازی نموده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح از محل تجمیع اعتبارات یک درصد استانی است، افزود: با طی مراحل تصویب عنوان موضوع در کمیته علمی، فراخوان، انتخاب مجری، تصویب عنوان موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور به انجام رسید.

عضو هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی تصریح کرد: این اولین فعالیت علمی هست که در یک زمینه، مسیر رفتن از وضعیت کنونی به مقصد را ازطریق نقشه راه میسر می‌کند.

وی ادامه داد: فرایند تهیه این نقشه شامل سازمان‌دهی فرایند برنامه‌ریزی وتحلیل محیطی، شناخت و تحلیل مسائل راهبردی، تدوین مؤلفه‌های جهت‌ساز تعیین منظرها راهبرد‌های اصلی اهداف راهبردی، تعریف شاخص‌ها ارتباط علی و معلولی ابتکارات راهبردی، برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات (تدوین ماتریس پروژه و انجام برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات)، تدوین و ترسیم نقشه راه (مصاحبه ونظرسنجی از خبرگان) و تدوین برنامه عملیاتی صنعت استان کرمانشاه هست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای