Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 7 از بازگشایی کامل خیابان شهید یوسفی در تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف تسهیل در تردد خودروهای امدادی از جمله آمبولانس و آتش نشانی در مواقع اضطرار، تسهیل در آمد و شد شهروندان و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه معابر از مسیر غرب به شرق خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: همزمان با آغاز عملیات اجرایی خط 3 مترو در سنوات گذشته، خیابان شهید یوسفی در محدوده ناحیه 4 منطقه هفت جهت انجام تجهیز کارگاه پیمانکار مربوطه و انجام فعالیت های عمرانی به طور کامل مسدود شد که این انسداد به لحاظ ترافیکی مشکلات زیادی را جهت تردد شهروندان ایجاد کرده و باعث انتقال بار ترافیکی به خیابانهای سهروردی و شهید صابونچی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه اضافه کرد: در سال 1396 با پیگیری های بعمل آمده از سوی شهرداری منطقه هفت، دو لاین عبوری خیابان مذکور با عقب نشینی حصار کارگاهی آن محدوده به صورت موقت بازگشایی و امکان دسترسی اهالی به خیابان شهید بهشتی فراهم شد.
شهردار منطقه 7 گفت: در همان سال تقاطع خیابان شهید یوسفی با خیابان شهید بهشتی با سیستم هوشمند چراغ راهنمایی تجهیز و امکان تردد ایمن عابرین پیاده و خودروهای عبوری فراهم شد، لیکن باقیمانده کارگاه پیمانکار جهت ادامه فعالیت عمرانی در محل باقی ماند ضمن آنکه یک لاین از خیابان شهید یوسفی نیز کماکان مسدود بود، اما با پیگیری های بعمل آمده و همکاری شرکت مترو تهران و حومه در نهایت این کارگاه به طور کامل پاکسازی و جمع آوری شد.
به گفته او اهم اقدامات انجام شده در خیابان شهید یوسفی پس از جمع آوری کارگاه اجرای روکش آسفالت معبر، نوسازی انهار، آسفالت پیاده رو، احداث باغچه و کاشت درختان مناسب در آن محل بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خیابان شهید یوسفی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول