Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:24:33 GMT

آرتتا: استثنایی بین اوبامیانگ و بقیه قائل نیستم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۴۴۱

آرتتا: استثنایی بین اوبامیانگ و بقیه قائل نیستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اوبامیانگ برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی 3-1 آرسنال در دیدار برگشت برابر المپیاکوس در یک هشتم نهایی لیگ اروپا، این تیم از شانس زیادی برای صعود به دور بعدی برخوردار است. با این حال توپچی ها نباید در مسابقه فردا شب المپیاکوس را دست کم بگیرند و میکل آرتتا نیز می‌داند که تیمش باید با تمام قوا پا به این جدال بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

میکل آرتتا پیش از مسابقه فردا شب گفت: " قطعاً کار صعود ما تمام نشده است. با توجه به مسابقاتی که من از المپیاکوس دیده ام و دیدارهایی که آنها در لحظات پایانی به پیروزی رسیده اند، بنابراین کار ما بسیار دشوار خواهد بود. آنها سعی می کنند تا ما را تحت فشار قرار دهند بنابراین هنوز چیزی تمام نشده است."

 

حواشی اوبامیانگ: "بله ما با یکدیگر صحبت کردیم و همه چیز به شکلی کاملاً مثبت حل شده است بنابراین رو به جلو حرکت می کنیم. البته او برای بازگشت به ترکیب اصلی باید در بالاترین سطح عملکرد خود قرار گیرد و هیچ استثنایی وجود ندارد. ما سعی خواهیم کرد که یک تیم کاملاً رقابتی برای پیروز شدن تشکیل دهیم."

 

 

 

 

مصدومان آرسنال: " همه کم و بیش وضعیت بهتری پیدا کرده اند و امیدواریم که تیم را به شکلی در اختیار داشته باشیم و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد."

آرسنال مایکل آرتتا پییر امریک اوبامیانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم

در حالی که بازی رفت دو تیم در اولدترافورد با پیروزی 1-0 شاگردان سر الکس فرگوسن به پایان رسیده بود، این دیدار با درخشش کریستیانو رونالدو و برتری قاطعانه شیاطین سرخ همراه بود و منچستریونایتد با کسب برتری 3-1 در مجموع با نتیجه 4-1 راهی فینال رم شد

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • فیلم/ پاس گل استثنایی طارمی با پشت پا
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی