Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:36:10 GMT

فرماندار ویژه کاشان: ۴۳۰۰ شغل در سال ۹۹ ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۷۱۵

فرماندار ویژه کاشان: ۴۳۰۰ شغل در سال ۹۹ ایجاد شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی روز پنجشنبه در نخستین شورای اداری سال ۱۴۰۰ کاشان در مصلای حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) افزود: این موفقیت در حالی به دست آمد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شده بود اما با اقدام‌های موثر دستگاه‌های مربوطه به خصوص پیگیری‌های کمیته رفع موانع تولید در فرمانداری ویژه کاشان مشکلات مربوط به این واحدها تا حد زیادی هموار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستاورد بین‌المللی هر خانه یک پایگاه سلامت

وی خاطر نشان کرد: تقدیر سازمان یونسکو از برگزاری مطلوب و شایسته طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در کاشان بالاترین دستاورد بین‌المللی این شهرستان در سال ۱۳۹۹ است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به برگزاری طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت افزود: تقدیر سازمان یونسکو از برگزاری مطلوب و شایسته این طرح در کاشان نشان از حسن اجرا و تاثیرگذاری این طرح در این شهرستان با هماهنگی مدیران و همکاری شهروندان آن دارد.

وی تحولات شهرستان کاشان در حوزه‌های مختلف راهسازی را یکی دیگر از مهم‌ترین اتفاقات سال قبل در این شهرستان تاکید و تصریح کرد: مشارکت گسترده خیرین مسکن و مدرسه‌ساز کاشانی با ظرفیت ۷۵ درصدی آنها در مدرسه‌سازی نیز قابل تامل و اهمیت است.

به گفته وی، انتخاب کاشان به عنوان پایتخت ملی نهج البلاغه در کشور و پیگیری تصویب نامگذاری یک روز به عنوان بزرگداشت مقام محتشم کاشانی شاعر آیینی به پیشنهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از دیگر افتخارات و عملکرد این شهرستان در سال گذشته است.

مرتضایی، راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان، برقراری مجدد پروازهای فرودگاه کاشان به عنوان معین فرودگاه اصفهان، اجرای طرح اقدام ملی مسکن، راه‌اندازی رادیو کاشان، بسترسازی و تامین فضای مجازی و گسترش پوشش موبایل را از مهمترین اقدامات سال ۱۳۹۹ برشمرد و اظهار داشت: کسب رتبه نخست کشوری کاشان در اعطای تسهیلات کرونایی و کم‌بهره روستایی با عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از دیگر اقدامات مهم این شهرستان در سال گذشته است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری نیز افزود: در انتخابات قبلی، کمیته فناوری اطلاعات فرمانداری ویژه کاشان رتبه نخست بهره‌وری و کارکرد مفید در کشور کسب کرد که با توجه به لزوم توسعه دولت الکترونیک این مهم یک موفقیت برای فرمانداری ویژه کاشان به خصوص در برگزاری انتخابات است.

رصدخانه ملی، بزرگترین طرح علم محور در کاشان

به گفته وی تکمیل ساخت رصدخانه ملی ایران در کاشان به‌عنوان  بزرگترین طرح علم‌محور کشور در این شهرستان است که در ماه‌های آینده نورگیری و برای استفاده محققین و دانشمندان علم نجوم در دسترس قرار خواهد گرفت.

فرماندار ویژه کاشان در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را پیوست تمام برنامه‌ریزی و اقدامات آنها خواستار شد.

برچسب‌ها فرمانداران جلسه شورای اداری اشتغال زایی کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران جلسه شورای اداری اشتغال زایی فرمانداران جلسه شورای اداری اشتغال زایی کاشان اخبار کنکور ویژه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر