Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:07:13 GMT

موج چهارم شیوع کرونا در گلستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۸۴۹

موج چهارم شیوع کرونا در گلستان آغاز شد

گروه استان‌ها - استاندار گلستان با اشاره به آغاز موج دیگر کرونا در استان گفت: وضعیت گلستان در پیک چهارم در مقایسه با استان‌های دیگر بهتر بوده و می‌توان گفت پیک چهارم در گلستان نسبت به پیک‌های قبلی خفیف‌تر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، هادی حق شناس صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در گلستان افزایشی بوده و تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان نسبت به دو هفته قبل 108 بیمار افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این وجود وضعیت گلستان نسبت به استان‌های دیگر بهتر است و طی دو هفته گذشته کمترین تعداد فوتی را داشتیم.

حق شناس ادامه داد: اگر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی ادامه‌دار باشد وضعیت بهتر از حال حاضر خواهد شد و نگرانی‌های ما کمتر می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر وضعیت فعلی گلستان را با یک سال قبل مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که چقدر شرایط استان بهتر است و دغدغه‌ای بابت تخت بیمارستان، دستگاه اکسیژن ساز، ماسک و مواد ضدعفونی وجود ندارد.

زنگ خطر وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان به صدا درآمدپیک چهارم کرونا باز هم برنامه‌های کشتی را تغییر می‌دهد؟کرونا سبب خیر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود؟

حق شناس خاطرنشان کرد: اواخر سال 98 و اوایل سال 99 بیش از هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بودند و در حال حاضر حدود هزار بیمار کمتر نسبت به یک سال قبل بستری هستند.

وی از درگیری گلستان با پیک چهارم کرونا خبر داد و گفت: وضعیت گلستان در پیک چهارم در مقایسه با استان‌های دیگر بهتر بوده و می‌توان گفت پیک چهارم در گلستان نسبت به پیک‌های قبلی خفیف‌تر است.

انتهای پیام/588/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پیک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه