Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@22:18:09 GMT

تعطیلی دوهفته ای کشور تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۷۲۹

تعطیلی دوهفته ای کشور تکذیب شد

خبرگزاری فارس: براساس اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت، هیچگونه اطلاعیه ای پیرامون لزوم تعطیلی دو هفته ای کشور و همچنین احتمال افزایش تعداد فوتی ها تا 600 نفر از سوی معاونت بهداشت صادر نشده است.

براساس این اطلاعیه، کلیه اخبار و توصیه ها در مورد  بیماری کووید 19 توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران: دستگاه های اجرایی، دورکاری را با دقت و جدی اجرا کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۰ ضمن آرزوی سالی پر از نشاط و توأم با سلامتی اظهار کرد: از دستگاه‌های استان انتظار می‌رود به منظور تحقق نظام اداری پاسخگو در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی گام‌های مقتدرانه بردارند.

وی با اشاره به لزوم اصلاح و بازنگری در ساختار دستگاه‌های اجرایی افزود: تراکم جمعیت در استان تهران زیاد است و ساختار متناسب با جمعیت نیست از این رو از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود با همکاری استانداری و سازمان توسعه و مدیریت استان از دستگاه‌های ملی مطالبه داشته باشند ضمن اینکه برای واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام شود چراکه سبب تسهیل و تسریع امور می‌شود و افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی باید تسریع شود چراکه کاهش تردد و سفرهای درون شهری و قطع زنجیره کرونا را به دنبال دارد؛ در همین راستا ارائه استعلامات به شکل الکترونیکی و بر روی سامانه سیتاد به عنوان سامانه یکپارچه دولت باید انجام شود.

عباس پاشا سپس گفت: شایستگی در انتصابات اولویت دارد و بر اساس مصوبه هیأت وزیران و تأکید استاندار تهران هرگونه انتصابات در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرمانداران انجام گیرد؛ به علاوه بهبود در نظام فناوری‌ها و تحقق شعار سال با احصاء و آسیب شناسی در حوزه کسب و کار انجام شود که این امر نیازمند زیرساخت در حوزه ارائه خدمات است.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ادامه داد: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به شکل هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه‌های فساد در نظام اداری مورد تأکید بوده که در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران به اهمیت جشنواره شهید رجایی و لزوم ارتقاء اهداف این جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در راستای تحقق شاخص‌های جشنواره شهید رجایی اقدام کنند؛ به علاوه در راستای ارتقا کمی و کیفی ۳۲۰ مرکز رفاهی و نمازخانه‌ها اقدامات مختلفی انجام گرفته است.

عباس پاشا همچنین تأکید کرد: برای قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی کرونا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان