Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت بیست و دومین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی تاکید کرد : شهید صیاد شیرازی از پرچمداران وحدت ، اخوت ، هماهنگی و هم افزایی ارتش و سپاه بود.

به گزارش ایسنا،  در آستانه فرارسیدن ۲۱ فروردین ماه ، بیست و دومین سالروز  شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در جنایت تروریستی منافقین ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی او را از پرچم داران وحدت ، اخوت ، هماهنگی و هم افزایی ارتش و سپاه دانست و تاکید کرد : کارنامه پر افتخار امیر سپهبد علی صیاد شیرازی برای همیشه راهگشای نسل های مدافع انقلاب اسلامی و استقلال ، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام به این شرح است:

 فرارسیدن ۲۱ فروردین ماه ، بیست و دومین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام "سپهبد علی صیاد شیرازی " در جنایت  تروریستی  گروهک منفور منافقین را گرامی می دارم و بر روح پرفتوح آن فرمانده مومن ، دلاور ، اندیشمند و ولایت‌مدار درود می فرستم .

کارنامه سپهبد شهید مملو از نقاط عطف آموزنده ای است که مطالعه و تامل آن می‌تواند تابندگی و بالندگی مجموعه نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان غیور و دلاور در عرصه ماموریت های خطیر محوله را تبلور بخشد.

بی تردید رشادت ها و حماسه آفرینی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در طول دوران خدمت و افتخار آفرینی  به ویژه در مقابله با ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان و سپس مقابله سلحشورانه با نظامیان بعثی و نیز منافقین پلید در هشت سال دفاع مقدس و نیز خدمات و آثار ارزنده و ماندگار  وی طی دوره مسئولیت در سطوح راهبردی و عالی نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی کل قوا که او را زمره  پرچمداران وحدت ، اخوت ، هماهنگی و هم افزایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برجسته ساخته است  ، برای همیشه راهگشای نسل های مدافع انقلاب اسلامی  و استقلال ، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور خواهد بود.

با پاسداشت و تکریم یاد، نام ، خاطره و آرمان‌های بلند او و دیگر شهیدان همیشه زنده  نیروهای مسلح کشور  ، از درگاه خداوند متعال سلامتی، سربلندی و ثبات قدم همسر مکرمه ، یادگاران ارجمند و برومند و نیز آحاد همرزمان آن امیر نامدار و جادوانه را مسئلت جسته و عزت ، عظمت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشان ایران تحت هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) در شرایط حساس و خطیر پیش رو  را آرزومندم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس ستادكل نيروهاي مسلح سرلشکر محمد باقری شهید صیاد شیرازی سپهبد علی صیاد شیرازی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح شهادت امیر امیر سپهبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری