Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس و تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مشکلات بزرگ این دو تیم را تعیین تکلیف می‌کند.

قدس آنلاین؛ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر هامونی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران با تقدیر از جدیت وزیر ورزش و جوانان برای نهایی شدن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس گفت: هشت سال است ما برای عرضه سهام این دو باشگاه تلاش می‌کنیم و خوشبختانه با تلاش‌ها و جدیت آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی، اکنون اصلاح ساختار و صورت‌های مالی دو شرکت استقلال و پرسپولیس حاکی از سودآوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل فرابورس افزود: البته بحث پایداری این سود هم مطرح است، اما در حال حاضر با فعالیت‌های صورت گرفته برای شفافیت مالی و اصلاحات ساختاری مالی و مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی برای عرضه اولیه سرخابی در بازار پایه فرابورس داریم.

هامونی گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات بسیار خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مشکلات بزرگ این دو تیم از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف می‌کند و همچنین قرار گرفتن اطلاعات مالی و مدیریتی آنها در سامانه کدال (سامانه نشر اطلاعات گزارش‌های شرکت‌های بورس) کمک بسیار زیادی به شفافیت بیشتر استقلال و پرسپولیس می‌کند و این موضوع برای سهامدار، سرمایه‌گذار و هوادار مهم و ارزشمند خواهد بود.

مدیرعامل فرابورس که در جمع زیادی از صاحب نظران اقتصادی و خبرنگاران و مدیران حوزه‌های اقتصاد و ورزش کشور در شبکه اجتماعی کلاب هاوس صحبت می‌کرد، تأکید کرد: قطعاً واگذاری این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی با حساسیت و دقت زیاد صورت می‌گیرد و تا ثبات لازم حمایت از آنها قطع نمی‌شود و از این بابت برای هواداران جای نگرانی نیست.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صورت های مالی پرسپولیس صورت های مالی پرسپولیس و استقلال خصوصی شدن پرسپولیس واگذاری سهام استقلال واگذاری استقلال و پرسپولیس استقلال و پرسپولیس دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟