Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیدی قصد دارد در پایان فصل چند وینگر سرعتی و تاثیرگذار برای تیمش جذب کند. خواسته‌ای که در بازگشتش به استقلال بار‌ها روی آن تاکید کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در حالی این روزها تمرکز خود را روی تمدید قرارداد هروویه میلیچ گذاشته است که در پایان فصل قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسینی، محمد نادری، سیاوش یزدانی، میلیچ، دیاباته، مطهری، رضاوند، ریگی، اسماعیلی، شجاعیان و ریگی ۱۱ بازیکن استقلال هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان خواهد رسید.

با این همه شنیده می‌شود مجیدی از میان ۱۱ بازیکنی که قراردادشان به پایان می‌رسد روی نام ۳ بازیکن قلم قرمز کشیده است. حسین حسینی دروازه بان جدایی طلب آبی‌ها احتمالا خودش تصمیم به جدایی از استقلال خواهد گرفت. داریوش شجاعیان هم که طی یکی دو فصل اخیر بیشتر مصدوم بوده احتمال تمدید قراردادش با آبی‌ها بسیار کم است.

گزینه دیگری که احتمالا قراردادش تمدید نخواهد شد فرشید اسماعیلی است که در ابتدای فصل بر سر رقم قراردادش با مدیریت باشگاه هم اختلاف داشت. بازیکنی که این فصل هم نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند و مدیران استقلال ترجیح می‌دهند از بستن یک قرارداد سنگین دیگر در فصل آینده با این بازیکن خودداری کنند. مجیدی قصد دارد در پایان فصل چند وینگر سرعتی و تاثیرگذار برای تیمش جذب کند. خواسته ای که در بازگشتش به استقلال بارها روی آن تاکید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی میلیچ پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد