Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:06:09 GMT

دو قطبی سازی مطلوب است اگر...

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۷۱۴

دو قطبی سازی مطلوب است اگر...

افرادی که به دنبال دوقطبی کردن کشور هستند، منافعی  را برای خود پیشینی کرده و برای رسیدن به آن در تلاش هستند تا آرا و نظر مردم را به سمت خود و کاندیدای موردنظرشان بکشانند. مفید یا مضر بودن فضای دوقطبی در هر انتخاباتی به شیوه هایی که برای مشارکت در نظر گرفته شده، بستگی دارد. اگر دو قطبی سازی به افزایش مشارکت مردم در انتخابات منجر شود، امر مطلوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام معظم رهبری همواره به مشارت بالای مردم در هر انتخاباتی و حضور آنان پای صندوق های رای تاکید دارند و به این وسیله نیز ظهور سرمایه اجتماعی ما در دنیا مشخض می شوند. پس می تواند این دو قطبی سازی مطلوب باشد. اما این دو قطبی سازی با شیوه هایی در حال حاضر از سوی سیاسیون در پیش گرفته شده، مضر بوده و پیشنهاد نمی شود؛ زیرا، جریان‌های سیاسی را مقابل هم نگه می‌دارد.

اصلاح طلبان و اصولگرایان، باید با تمام توان‌شان محافظ کشور بوده و در خدمت نظام و ارزش‌گذاری بر منافع ملی باشند تا کشور را در معرض سوءاستفاده دشمنان قرار ندهند. 

در سال‌ها اخیر این دوقطبی‌گری‌ها فضای کشور را مسموم کرده است. برخی طرفداران کاندیداها، اظهارات و انتقاداتی داشتند که قطعا مورد استفاده دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته و به ضرر جمهوری اسلامی بوده است. نباید اقدامی که زمینه ورود بیگانگان به ایران را باز می کند، انجام داد و از سوی دیگر اگر، نظر یا نقدی هم سو باشد که مشارکت مردمی را هم در پیش بگیرد، امری پسندیده است.

بنابراین دوقطبی سازی با شیوه های نادرست به ضرر کشور بوده و نتایج خوبی ندارد. همچنین افراد دیگر به خط قرمزهای نظام توجهی نکرده و آرای خاکستری را برای طرفداری از کاندیدای مورد تاییدشان بسیج می‌کنند. این کار، ضمینه را برای اجرایی کردن اهداف بیگانگان فراهم می‌کند که برای منافع ملی کشور ضرر دارد. 

پس اگر دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب، مقابل هم قرار گرفتن نگیرند و به صورت سالم بحث کنند، مشارکت  مردمی در انتخابات را تقویت می‌کنند. 

* نماینده ادوار مجلس

۲۷۲۱۵

کد خبر 1502792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین سبحانی نیا انتخابات ۱۴۰۰ دو قطبی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد

 شایعات عجیب چند روز اخیر در مورد افشین قطبی تکذیب شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

البته افشین قطبی در یک مصاحبه مفصل و اختصاصی با ورزش سه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید. 

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد. مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، در مصاحبه با ورزش سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی