Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

صدا و سیمای مرکز بوشهر "بوی بهشت" را در "ماه باران" با "نوای ملکوت" و "ترنم وحی" به "اهل سحر" هدیه می دهد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به  این که در ماه مبارک رمضان، بیش از از ۵0 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش خواهد شد گفت: ۳۳ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۵ هزار دقیقه در تلویزیون و 2 هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی آماده پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین ناظر افزود: امسال برای دهمین سال پیاپی ویژه برنامه "نوای ملکوت"مشتمل بر ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم، بارعایت شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور مردم و آراسته شده با عکسهای شهدای انقلاب اسلامی از حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق به صورت زنده، قبل از افطار از رادیو و تلویزیون پخش می شود.

وی همچنین در خصوص پخش ترتیل خوانی و جز خوانی قران از امام زادگان و بقاع متبرکه استان گفت: امسال ویژه برنامه ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن از امامزاده محمد بن باقر(ع) همه روزه بعد از سحر پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: ۳۳ هزار دقیقه ویژه برنامه های رادیویی ماه مبارک رمضان شامل برنامه های "دم سحری" ویژه سحر، "بوی بهشت" ویژه افطار، ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن، مجموعه نمایشهای مذهبی روزانه، مجموعه "یکی از هزاران" و برنامه "تلنگر" و شب های قدر و دعای افتتاح و ابو حمزه ثمالی از صدای بوشهر پخش خواهد شد.

سید حسین ناظر همچنین با اشاره به ۱۵ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان از ویژه برنامه سحر با نام "اهل سحر" ویژه برنامه افطار با نام" ماه باران" ترتیل خوانی و جز خوانی قران با نام "نوای ملکوت" و همچنین ویژه برنامه های تفسیر قرآن با بیانات آیت الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با عنوانهای "بیکران نور" و "جلوه های نور" و ویژه برنامه "کیمیا" مجموعه بیانات آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان و پخش فیلم ها و مستندهای قرآنی و معارفی و زیرنویس از جمله برنامه های حوزه سیما است.

وی  با اشاره به نامگذاری امسال به نام "بوشهر پایتخت قرآنی جمهوری اسلامی ایران" گفت: امسال برای اولین بار برنامه تلویزیونی "ترنم وحی"  مسابقه قرآنی ویژه خواهران و برادران کانون ها و موسسات قرآنی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه و آماده پخش همه روزه در ماه مبارک رمضان است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به ضرورت معرفی جلوه های آیینی و مذهبی مردم استان بوشهر در کشور گفت: در این رابطه بیش از ۲ هزار دقیقه خبر و گزارش ویژه ماه مبارک رمضان در حوزه خبر و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بوشهر صداوسیما ماه رمضان رادیو و تلویزیون تولیدات سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها

علی باستین روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تفاهم نامه ۵ جانبه بین استانداری بوشهر، استانداری سمنان، پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد که در زمینه تامین قطعات و تجهیزات صنایع پارس جنوبی همکاری شود.

وی افزود: ۵۰ درصد پتروشیمی‌های کشور در عسلویه قرار دارد و تامین قطعات و تجهیزات این صنایع، موجبات جلوگیری از خروج ارز از کشور شده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز موثر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سالی که به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، استفاده از ظرفیت جوانان کشور در تولید به ویژه جوانانی که در شرکت‌های دانش بنیان عضو هستند، امری ارزشمند در تحقق عملی شعار سال است.

باستین در تشریح جزییات تفاهم نامه ۵ جانبه تصریح کرد: در این تفاهم نامه، مقرر شده که نسبت به راه اندازی و استقرار مرکز طراحی و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی مرکز مهندسی معکوس تامین قطعات و تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از مفاد این تفاهم نامه است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این مهم ضمن اینکه از خروج ارز جلوگیری می‌کند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز خواهد داشت.

باستین از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به اختصاص فضای فیزیکی مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان ۲ استان بوشهر و سمنان اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه هر وقت به جوانان اعتماد کرده‌ایم، نتایج خوبی گرفته‌ایم افزود: امیدوارم در سال جاری بتوانیم از ظرفیت جوانان ۲ استان در توسعه صنعت بهره ببریم.

باستین ابراز داشت: دکتر صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان، پای کار است و با همکاری دو استان، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان