Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان عنوان کرد: این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال 1399 همکاری بسیار خوبی داشته و از تحقق 100 درصدی برنامه برخوردار بوده است. م
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه تعهد بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته 28 میلیارد و 300 میلیون بوده که این بانک بیش از تعهد خود و مبلغ 29 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت کرده است، اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ تسهیلات 658 طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نشست علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز با بیان این که از افتخارات نظام بانکی ملی در کشور در کنار حمایت از تولید، پشتیبانی و حمایت از هموطنان نیازمند است، گفت: پرداخت سریع تسهیلات در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیز از اقدامات مهم بانک ملی ایران است. در پایان جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اهدای لوح از خدمات بانک ملی استان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد قدردانی کرد. شیخی زاده همچنین از تعدادی از شعب موثر در این بخش با اهدای لوح تقدیر کرد.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران